Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 19 701 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Konradkorp | 2010-04-15 18:49 | |
![]() | Askmolnet från vulkanen på Island svd.se: – Det är stor risk för att flygtrafiken i hela norra Europa stängs i kväll, säger Luftfartverkets informationschef på Arlanda Jan Lindqvist. Luftfartsverket har ingen uppfattning om när flygtrafiken kan tänkas vara i gång igen. I natt tros askmolnet täcka största delen av Sverige. Är det verkligen ett askmoln som täcker himlen det rör sig om eller är det ett osynligt moln av aska, endast farligt för flygplansmotorer? | |
| mollee - Ej medlem längre | 2010-04-15 19:14 | |
![]() | Tycker det verkar otäckt, jag har astma och gillar inte tanken på att ett stort moln med aska drar över mitt huvud :/ Kan säkert vara hälsofarligt, men de tycks bara tänka på flygplanen. Tycker det är konstigt att de ej gått ut med mer info huruvida det kan påverka hälsan. | |
| Sotfinger | 2010-04-15 19:24 | |
![]() | Än så länge ligger askmolnet på väldigt hög höjd. Inget vet väl än var det landar så att säga. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-04-15 19:37 | |
![]() | Vacker tanke är det hursomhelst. Naturen bestämmer. | |
| ArgsintEva | 2010-04-16 18:30 | |
![]() | Min som ska till thailand imorgon MEN vet inte om han kan åka förrän i morgon förmiddag.... Iof får han pengarna tillbaka...men han hade behövt dom där 7 veckorna där ...han jobbar ju häcken av sig grabben.... | |
| Miss_jk | 2010-04-16 18:33 | |
![]() | Här kan man annars fortsätta att skriva om detta: www.betapet.se/forum...ad id=22512 | |