Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 18 576 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Nephelia- | 2010-04-17 10:15 | |
![]() | Restips Jag har suttit och surfat på diverse resesidor i ett par timmar nu, men hittar ingenting som verkar intressant. Jag vill resa i juni, helst inte så långt bort (typ inte längre än max 5 timmars flyg), och ingen vanlig charter. Det ska vara avslappnat men inte tråkigt. Gärna med intressanta platser att besöka, kul saker att göra eller se. Men också att man kan sitta och bara ta det lugnt och insupa (den vackra och intressanta) omgivningen. Tips, någon? | |
| Karodjur | 2010-04-17 10:33 | |
![]() | Rom | |
| pion ekrot | 2010-04-17 10:34 | |
![]() | Skottland? Budapest? | |
| humlan32 | 2010-04-17 10:41 | |
![]() | Tunisien! Under 4 timmars resa,mycket att se, god mat, och framför allt billigt! Inget ställe för den som gillar barhäng och massor av alkohol, då detta inte är deras främsta styrka! Det finns mycket att se,och fina stränder. Boka flygresa och åk runt själv. Man behöver inte fastna på ett och samma ställe. Tunisien är ett litet land, så med rätt vilja hinner man nog se mycket. | |
| Pseudonymf | 2010-04-17 10:58 | |
![]() | Island har jag hört är fint så här i sommartider. | |
| Riverpoet | 2010-04-17 11:02 | |
![]() | Dublin, glid runt på irland! | |
| Pseudonymf | 2010-04-17 11:04 | |
![]() | Eller Madagaskar. Hett. | |
| onobond | 2010-04-17 11:15 | |
![]() | Ett resmål som fyller alla dina krav: Istanbul | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-04-17 11:22 | |
![]() | Europeiska favoriter: Amsterdam, Budapest och Lissabon. | |
| ankabarn | 2010-04-17 12:12 | |
![]() | Dublin, London, Barcelona, Rom | |
| clubcuecas | 2010-04-17 18:45 | |
![]() | Flyg till Ryssland :D men se upp bara så du inte blir kidnappad och torterad av några som tänker äta upp dig där bara :o (Ryssar är konstiga!!! sök på internet bara. ) Ska du resa 1 vecka så är det nog bäst att göra som du säger att bara ta en kort reseväg.. de ovan har gett massa bra förslag redan :) Annars har du ju Prag... där finns massa tuffa byggnader, utflykter, nattliv osv (många coola kyrkor) 2 veckors semester = Asien rakt av! allt är billigt å det är ett jävla festliv där ( jag va där med flickvännen). Fasen helt klart de allra bästa stränderna jag någonsin varit på och någonsin kommer se under resten av mitt liv.. som wallpaper bakgrunder med palmer osv :) | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-04-17 19:11 | |
![]() | CORNWALL | |
| Cybertron | 2010-04-17 20:30 | |
![]() | Lugano di Garda | |
| -Nephelia- | 2010-04-17 20:49 | |
![]() | Okej, tack för alla tips! Jag har precis varit i Istanbul, så det faller bort. Ryssland har jag hört dåliga saker om, av en väns vän, som nyligen var där. Hm. Dublin har jag tänkt på, hur är det där? Mat & dryck billigt? En del att titta på? Rom har jag också tänkt på. Tunisien faller bort för jag vill ha lite barhäng också. Lugano Di Garda, Italien? Vad finns det där? London har jag besökt en gång, och gillade det inte något vidare. För mycket av allt. Cornwall däremot, kollade lite på nätet, verkade lugnt, naturnära, för lugnt? Svårt att ta sig runt utan bil? Vidare är jag tveksam till många av städerna i Europa, Amserdam, Prag mm. de är väl ganska så lika Stockholm typ? Det blir ju då lite som att stanna hemma. Men jag ska fundera.. som sagt, tack för alla tips! (tipsa gärna vidare) | |
| -Nephelia- | 2010-04-17 20:52 | |
![]() | Pseudo: Madagaskar verkar för hett, och Island, ja, kanske intressant, men tänker du på Reykjavik främst då? | |
| Elinvelin | 2010-04-17 20:56 | |
![]() | Varför utomlands? Jag måste säga att dom som inte varit i Skåne borde åka dit. Det är så fruktansvärt vackert där nere, om man besöker de rätta ställena vill säga. | |
| caspersmamma | 2010-04-17 20:57 | |
![]() | Varför inte tågluffa i europa interail kort finns billigt. Hade jag varit barnlös hade jag köpt ett som gäller i tio dagar med fem valfria resdagar under 3000 kr | |
| Lillstölla | 2010-04-17 20:57 | |
![]() | Prag!! | |
| -Nephelia- | 2010-04-17 20:58 | |
![]() | Elinvelin: ..och vad är dom rätta ställena? Det måste inta vara utomlands, tänkte bla. på Gotland...eller kanske Öland, jag vet inte. | |
| -Nephelia- | 2010-04-17 21:00 | |
![]() | caspersmamma: jo, kollade på interailkort, då på 22 dagars varianten. Men då känner man sig kanske stressad, att man vill hinna med så mycket när man nu har möjligheten att luffa runt. Och vart sover man då, på tåget? Hur gör man liksom.. rent praktiskt. | |