Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2010-04-22 10:01 | |
![]() | Tora, 21 och Jonas... Min svärfar hade köpt AB igår och i den var det ett uppslag med denna Tora, 21, som gick ut i pressen och berättade att hon haft ett one-night stand med prinsessan Madeleines sambo/pojkvän Jonas. Jag funderade lite över detta och vill höra vad ni andra tycker... Vid ett tillfälle uttryckte jag en fundering om det kunde vara för att hon heter Tora som rimmar på H... Eller om hon hoppas kunna rida på detta länge även om det blir hennes 15 minutes of fame. Om jag hade legat med en man jag vet var upptagen hade jag snarare skämts än basunerat ut det. En av de länkar till AB som går till detta ämne: www.aftonbladet.se/b...69 98624.ab | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:05 | |
![]() | Men varför ska hon skämmas för? Hon gjorde ju inte fel, det var väl han som var upptagen. Men varför man går ut med det kan man i och för sig undra. Men att kalla henne hora var väl inte snällt Tess, bara för att hon hade one night stand? | |
| socionom | 2010-04-22 10:10 | |
![]() | Hej Tora, Tråkigt att se att en kvinna av din ålder resonerar som en tonåring som saknar kognitiv förmåga att verbalisera sin avsmak för något och istället tar till sådana tramsord som hora. | |
| socionom | 2010-04-22 10:10 | |
![]() | Hej TESS menade jag förstås! | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:13 | |
![]() | En man trettioårsåldern man har varit otrogen under en skidresa i Åre med grabbgänget, stoppa pressarna! | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:14 | |
![]() | Förstår inte riktigt. Om Tora 21 är norsk har hon väl inte förrått sitt fosterland? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:14 | |
![]() | *Blev en "man" för mycket där* | |
| Tess 08 | 2010-04-22 10:14 | |
![]() | Jag kanske tycker att det är bådas fel om de har sex även om bara den ena är upptagen, men det kanske är för moraliskt tänkt. Det är väl mest funderingen om varför hon går ut med det och har tydligen sålt storyn till AB. Kul att du nappade socionom :) | |
| JuicyM | 2010-04-22 10:15 | |
![]() | Om någon har förrått sitt fosterland är det väl ändå i så fall Jonas som skulle gifta sig med prinsessan?! | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:15 | |
![]() | Jag förstår heller inte varför Tora skall skämmas!? Intressant att det är den unga tjejen som du vill peka ut som "lycksökerska" i detta sammanhang Tess. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:17 | |
![]() | JuicyM: Ja, jag tycker också så. Hade Tora varit svensk hade det varit en annan sak. | |
| Tess 08 | 2010-04-22 10:20 | |
![]() | Nej jag vill inte peka ut någon som lycksökerska. Jag funderar bara på hur hon tänkt. Varför går man ut med en sån sak?? Kändisskap? Pengar? Jag har inte skrivit något om Jonas mest för att jag mer tänkte på hur hon betett sig. Han ligger inte heller högt på listan, men det blir lite mer självskrivet, eller? Är det bara jag som tycker att båda har del i "skulden" om de har sex även om bara den ena är upptagen?? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:22 | |
![]() | Hur vet du att Tora visste vem han var och att han var upptagen? Alla med kotlettfrilla ser likadana ut. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:23 | |
![]() | med all respekt Tess, när du skriver "Vid ett tillfälle uttryckte jag en fundering om det kunde vara för att hon heter Tora som rimmar på H... Eller om hon hoppas kunna rida på detta länge även om det blir hennes 15 minutes of fame. Om jag hade legat med en man jag vet var upptagen hade jag snarare skämts än basunerat ut det." ... i alla fall. Jag tycker definitivt att hans skuld är betydligt mycket större än hennes. Självklart kan man tycka att hon "moraliskt" har någon slags skyldighet att visa respekt för madeleine, men jag tycker det är långsökt i sammanhanget. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:25 | |
![]() | Jag har ingen aning om hur denna Jonas ser ut, eftersom jag inte läser skvallerpressen, så hoppade jag i säng med honom, skulle jag vara alldeles ovetande. Du får nog ändra vinkling på frågan, Tess. Just nu är den inte direkt till din fördel. | |
| socionom | 2010-04-22 10:26 | |
![]() | Jag tycker detta var bra. Det visar ju att Jonas är en idiot. Således kommer han att passa PERFEKT in i kungafamiljen!! | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:27 | |
![]() | Auch, socionom! En trumvirvel på den. | |
| Tess 08 | 2010-04-22 10:29 | |
![]() | Larvbrud- Det hade jag inte tänkt på :) Steve - Jomen jag har försökt förklara det. Jag tycker inte att han är någon helgon eller så. Min personliga åsikt om de som är otrogna (oavsett vem som är det) så är de svin!! Fast jag tycker ändå att (om hon nu visste vem han var) så har hon del i skulden tilll det som skett. Min fundering är hur hon kommer på att sälja storyn (eller om hon inte gjort det, pratat med en journalist som skrivit i AB) så det blåses upp i ett helt uppslag. Kan dock erkänna att jag inte läste så mycket av det, men min mor läste högt delar av det som stod där. Om någon funderar så är jag inte sådär jätteintresserad av kungafamiljen heller. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:30 | |
![]() | jag håller med steveZs sista inlägg fullt ut. vill däremot tillägga att det inte är madeleine hon skulle respektera utan det faktum att han var i en seriös relation. och ja, det är inte hela världen att klanka ner lite på Tora, för det är lågt, billigt, mediakåt etc att gå ut med en sån sak så långt efter händelsen enbart för att få en egokick. kan vara så att hon av avundsjuka eller avsky mot nörden me kotlettfrissan enbart ville sabotera. kan även vara så att hon inte tycker att han förtjänar en prinsessa som hon ville visa sverige vad han är för typ. all heder i så fall. | |
| Annica_s78 | 2010-04-22 10:30 | |
![]() | Jag tycker som du Tess, det är lika mycket bådas fel. Och precis som du så funderar jag också på varför hon väljer att gå till tidningen med det. Förmodligen var det pengar och berömmelse som lockade, hur man nu kan vilja bli berömd för en så här sak. Men alla är vi olika :) | |