Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2010-04-24 22:09 | |
![]() | Livet i rampljust Jag kan inte annat än att tycka synd om prinsessan Madelaine, är inte rojalist för fem öre. Men detta måste vara hemskt för hennes del, hennes fästman har haft ett kort förhållande med någon annan och blivit uthängd i pressen. Stackars Madeleine säger jag ur den synpunkt att hon måste hålla god min i elakt spel. Hade det var en av oss "vanliga" Svenssons ( och tack och lov att man är det) så hade man ju dumpat killen fortfare än kvickt och inte på så "städat" sätt som nu skett i hovet. Måste vara pest att leva sitt liv med ständig bevakning. Jag skulle inte byta med dom, inte för allt apanage i världen:P Skulle du? | |
| krillo18442 | 2010-04-24 22:13 | |
![]() | nope | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-24 22:15 | |
![]() | hon är fri att avsäga sig sin prinsesstitel när hon vill. | |
| Lillstölla | 2010-04-24 22:19 | |
![]() | Ramsay, ja givetvis är hon det. Men tror du verkligen att uppmärksamheten kring henne skulle minska? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-24 22:22 | |
![]() | absolut om hon deklarerade det och höll sig undan. kungens syrra är ju ngn riktigt doldis nere på rivieran å hon e tom sessa ännu. det handlar om livstil och madde vill leva högt. | |
| Emollas | 2010-04-24 22:22 | |
![]() | Titta bara på Lady Diana, hon bröt sitt partnerskap. sedan dog hon på köpet | |
| kajix | 2010-04-24 22:41 | |
![]() | jag skulle bytt direkt. | |
| Jojo - Spelvärd | 2010-04-24 22:47 | |
![]() | jag vet, det finns inga prinsessor, ändå drömmer jag lite till | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-04-24 22:49 | |
![]() | Jag skulle gräva fram mina största Garbo-solglasögon och flyga dit pepparn växer. Nej,men jag skulle verkligen inte vilja heta Madeleine idag. | |
| Lillstölla | 2010-04-24 22:51 | |
![]() | Ramsay, tror inte "madde" skulle byta livsstil bara för hon inte var prinsessa längre. Och går inte riktigt att jämför med knugens ( avsiktlig felstavning) syster, är inte riktigt rätt generation. Men är bara min åsikt. | |
| annakarineli | 2010-04-24 22:54 | |
![]() | Nej nu kan det itne vara roligt att vara Madeleine. Jag lider med henne. Att vara mitt uppe i en brytning är ju många gånger olidligt bara det. Att dessutom tvingas vara offentlig och inför allas blickar måste vara ett eldsprov utan dess like! | |