Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 627 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tyllestar | 2010-04-28 23:55 | |
![]() | Autograf(er) önskas Jag önskar mig Zlatans och Messis autografer när jag fyller år. är det som att be någon att ta ner månen? eller kan man önska sig det i present? nån som vet hur men beter sig för att få dem? är detta a) krångligt och/eller b) dyrt? tacksam för svar :-) | |
| Tess 08 | 2010-04-28 23:59 | |
![]() | Finns det ingen fan-sida för dessa spelare?? En bra motivering till varför och rätt ställe att skicka motiveringen är väl allt som behövs? | |
| TomasLeonard | 2010-04-29 00:03 | |
![]() | Det kan ju inte vara så svårt att fixa, de har ju skrivit så många autografer att de kan möjligt komma ihåg el. skilja en falsk ifrån en äkta. Alltså, bara ta ett papper och kläm dit några krusiduller;- Klart! | |
| TomasLeonard | 2010-04-29 00:03 | |
![]() | De kan omöjligt skilja osv. missade visst ett o där. | |
| TomasLeonard | 2010-04-29 00:13 | |
![]() | Nä ursäkta mig ,men akta dig för att lita på att ngn autograf är äkta ,jag kan inget på området. | |
| clubcuecas | 2010-04-29 00:47 | |
![]() | Nej nej.. lätt ordnat. :) Gå in på tradera och sök lite så kommer det nog upp en sådan autograf någonstans. (kanske inte funkar med Arne Parkbänks autograf från div.7s korplag.. eller? ) Tro iof att det finns ganska mycket förfalskningar från ungar som vill "sommarjobba" hemifrån :) | |
| Palini | 2010-04-29 09:28 | |
![]() | Jag föreslår att du letar upp adressen (snigelpost) till Barcelonas kansli och skriver ett brev på spanska/engelska/katalans ka och skickar med ett kuvert med din egen adress på och en sånt där internationellt svarsporto. Sen är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Det funkade på den "gamla goda tiden". Det kanske funkar fortfarande? Annars finns det säkert bra mycket krångligare och dyrare varianter. | |
| WCstol - Ej medlem längre | 2010-04-29 21:49 | |
![]() | Jag kan fixa dom åt dig. För rätt pris. | |
| Elsa Eggtail | 2010-04-29 22:06 | |
![]() | Det bästa är att skriva brev med internationellt svarsporto, väldigt många kändisar svarar faktiskt. En del skickar signerade kort. Andra låter sin sekreterare svara att de inte besvarar fanmail. Men det är helt klart värt ett försök. | |