Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 611 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Härken | 2010-05-07 21:33 | |
![]() | Tröttmössor Hur ska man komma sig upp i rankingen om man blir nekad hela tiden?? Är det här bara ett forum för inbördes beundrare eller??? Som ny blir men nekad spel bland högst rankade, dom svarar inte på en inbjudan och får "fina" mail om att man inte duger??? NEKAD Jg har gjort korsord i 20 år, finner inte ens vänner längre som vill spela kunskapsspel. Jag "äger" adam alsing på radion o tror jag kan ge en match. Vad är felet?? Kommer jag in som en ny ,med en låg ranking släpps jag inte ens in?? Ge mig en chans åtminstone... Våga utmana för i h-vete o tänk på att alla inte varit lika länge på sidan. Tröttmössor som lika gärna kunde ta fram spelet hemma vid vardagsrumsbordet och vet att du vinner.... Sluta neka spel.. Det kan bli kul om du vågar. Om nån orkar läsa detta, så lägg till mig som vän så spelar jag mot dig. | |
| Nasty Nimrod | 2010-05-07 21:39 | |
![]() | Om du börjar mot folk med låg ranking och är bra på riktigt borde du snart komma upp dig och därmed inte bli nekad lika ofta. Hård diss där i rubriken, f.ö... | |
| Sporten4 | 2010-05-07 21:41 | |
![]() | Du verkar lika potent i ditt spel som en Härk. | |
| PowerYoga | 2010-05-07 21:42 | |
![]() | Bra där Härken! Jag är också en av dem som är här relativt sällan pga tidsbrist. Kan också känna igen mig i det du säger att man blir nekad för att man inte hunnit få upp en rank som är respektingivande nog. Jag har dock varit medlem sedan 2004 lr nåt men är inte inne så frekvent som man bör för att hinna jobba upp sig rankmässigt. Men men, det är bara att gilla läget att högrankarna inte vill spela med oss lågrankare :) | |
| Lillstölla | 2010-05-07 21:43 | |
![]() | Ja jag säger väl som Nasty Nimrod, är du så bra som du säger att du är borde du ju vinna de flesta spel du spelar och din ranking borde ju då öka. | |
| PowerYoga | 2010-05-07 21:47 | |
![]() | Klart den ökar ju fler spel man spelar och vinner, men om man inte "bor" här utan kikar in en lr ett par ggr/veckan för ett spel lr två så går det inte så ruskigt snabbt att komma upp i rank. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-05-07 21:47 | |
![]() | Varför inte starta egna spel och spela mot alla som ansluter? | |
| apbur | 2010-05-07 21:48 | |
![]() | Dagens bästa tips :) | |
| Midna79 | 2010-05-07 21:50 | |
![]() | Det är väl knappast de som lyckats skaffa en hög rankings fel att någon annan inte har tid att spela sällan? Starta egna spel om det är ett problem. Tröttmössa var ett roligt ord - jag vet inte vart det kommer ifrån men jag kommer använda det istället frö gnällspik framöver :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-07 21:50 | |
![]() | Härken,jag lägger till dig som vän,men jag har inte möjlighet att spela ikväll. | |
| Yamma | 2010-05-07 21:51 | |
![]() | "Tröttmössa" är en förolämpning som jag härmed beslagtar för att frekvent börja använda i min omgivning. Det kan vara det sötaste jag hört. | |
| ewokerna74 - Ej medlem längre | 2010-05-07 21:52 | |
![]() | Om man är så bra som man själv säger så är det ju märkligt att man backar från 1000 till 599, tycker jag. Det borde ju gå stadigt uppåt då.. :) | |
| Lillstölla | 2010-05-07 21:53 | |
![]() | Larvbrud har bot på problemet! Är väl inte så svårt. Men har inte råkat ut för det själv heller, jag startat egna spel hela tiden och det dyker upp folk med ranking som är flera tusen högre än mig o vill spela hela tiden! | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-05-07 21:58 | |
![]() | När min lillebror gjorde ett betakonto var hans första motspelare en chattsugen dam med över 3000 i rating och bh på presentationsbilden. Hon bjöd in honom till sitt spel trots att det fanns en massa spelare och spel att välja på i spelrummet. Hon satt med nån rullning och låtsades trycka på pass flera gånger och ursäktade sig i chatten. -Oj, oj så det kan gå... | |
| PowerYoga | 2010-05-07 21:59 | |
![]() | Det jag tror Härken menade var väl mer att bara för att man inte har så hög rank så innebär det inte per automatik att man är kass som spelare och han/hon uppmanar folk att våga spela mot lågrankare. Ett problem har det väl ändå inte framstått som, eller...Midna79?! :) | |
| Nasty Nimrod | 2010-05-07 22:00 | |
![]() | Funkar den taktiken verkligen? Det är ju bara för motståndaren att lägga nya ord hela tiden. | |
| Nasty Nimrod | 2010-05-07 22:01 | |
![]() | *Till Larvbrud för inlägget ovan. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-05-07 22:03 | |
![]() | NastyNimrod: Om motspelaren har 1000 i rating och 0 spelade matcher (som i fallet med min lillebror) så funkar det säkert. | |
| apbur | 2010-05-07 22:05 | |
![]() | Hon kanske skulle rulla SEXTANT? | |
| Midna79 | 2010-05-07 22:08 | |
![]() | Powerbrud, om man startar en tråd som heter "tröttmössor" (som iofs är otroligt rart) för att ventilera sig upplever man det nog som ett problem. | |