Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LisaLong | 2010-05-13 08:03 | |
![]() | Hjälp med ett dokumentär program Nu har jag suttit och googlat efter ett tv program hur länge som helst utan resultat. Jag tror dokumentär serien gick/går på tv4 plus men inte helt säker. Avsnittet jag syftar på handlade om en man från Australien som semestrade i Thailand och blev tagen av Thailänsk polis utan orsak. Hamnade på Klong Prem . Men efter en olyckshändelse där en medfånge dog tog fängelsedirektören kontakt med konsulatet. Nån som kan hjälpa mig? | |
| Miss_jk | 2010-05-13 08:34 | |
![]() | Boken om irländaren heter "Welcome to hell", men det kanske inte är den du menar. | |
| Minta | 2010-05-13 08:45 | |
![]() | Jag såg den på TV häromdagen, men minns inte vad den hette. Vilken kanal gick den på? | |
| bj-olle | 2010-05-13 08:47 | |
![]() | greven av monte cristo? | |
| Minta | 2010-05-13 08:53 | |
![]() | Nej, en vanlig man på semester i Thailand. Han blev haffad av polisen som först tycktes vilja ha pengar, men när han pekade på bankomater och indikerade att han kunde ta ut pengar, kastade de honom ändå i fängelse och misshandlade honom och där befann han sig ett bra tag. En fånge som var medvetslös av en överdos slängdes in i cellen vid ett tillfälle. De försökte rädda hans liv och blev ännu mer misshandlade. Man skulle inte rädda en narkoman. Han var helt rättslös och hade inte begått något brott. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-05-13 08:57 | |
![]() | (t) | |
| LisaLong | 2010-05-13 11:45 | |
![]() | Har nu fått reda på det via PM:) Det var programmet Trubbel i paradiset. Så denna tråd kan nu stängas | |