Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 655 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| malman | 2010-05-16 23:12 | |
![]() | För mycket SEX i TV Hej är det någon mer än jag som tycker att det visas på tok för MYCKET sex på TV??? det är ju snart inslag av sex eller naket i mer än hälften av alla program.' måste vi ha med sex i tv för att det ska vara intressant eller ved tror du. jag tycker inte det gör så mycket med lite mys i tv och film men det börjar bli lite för mycket. kolla bara på filmer som görs i dag tror knappt det finns någon film i dag som inte har med en naken sen och en sex sen. lite störande bara | |
| proktolog | 2010-05-16 23:14 | |
![]() | Beror väl på vad du tittar på för slags filmer. | |
| krillo18442 | 2010-05-16 23:15 | |
![]() | Skildrar väll hur samhället är bara. | |
| odin - Administratör | 2010-05-16 23:15 | |
![]() | Jag har sett massor med filmer utan sex? Men sex är väl dessutom en naturlig del av människan så varför skall detta gömmas? Isåfall är det för mycket dödande och skjutande? Lite konstigt att du inte klagar på det istället enligt min åsikt :-) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-16 23:16 | |
![]() | Jag skulle säga att det är för lite. | |
| malman | 2010-05-16 23:17 | |
![]() | det är inte meningen att klaga bara undrar varför det är så.7 sen är set klart att barnfilmer och vissa krigsfilmer är det ju inte så mycket sex i. sen är set klart att jag inte gillar dödandet häller | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-05-16 23:18 | |
![]() | <3 | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-05-16 23:18 | |
![]() | Jag tycker inte heller att det är såå mycket sex i filmer och på tv. Men som det blivit sagt innan mig, kanske beror lite på vad man tittar på.. Personligen skulle jag gärna se mer också..;) | |
| Slagruta - Ej medlem längre | 2010-05-16 23:20 | |
![]() | TS. funkar inte din C-tangent? Men nja generellt tycker jag inte att det är störande mycket sex-scener. Som Odin sa, det är en del av den mänskliga naturen (6:et alltså)...så då kommer det väl in i både drama och annan underhållning. | |
| Lillstölla | 2010-05-16 23:21 | |
![]() | Kan inte påstå att jag tycker det är mycket sex i tv. | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2010-05-16 23:21 | |
![]() | Kanske för att det är så världen ser ut? Ser inte problemet faktiskt, du har väl fortfarande en fjärr och kan byta kanal eller stänga av om du tycker det är obehagligt? Jag fullkomligt avskyr alla Idol/Let's dance/Talang/Big Brother/Paradise Hotel - program. Jag tycker de är fördummande och helt korkade idéer. Det som är bra med de dock är att de får mig att göra annat än att se på TV, typ leva mitt liv =) | |
| LisaLong | 2010-05-16 23:22 | |
![]() | Nä det är det väl inte. Vad tittar du på?:) | |
| malman | 2010-05-16 23:23 | |
![]() | ja det var bara en fundering, tänkte lite på sex end the city, 2 1/2 men, bonnes, NCIS. inte mycket men lite gran bara, | |
| Tinna | 2010-05-16 23:25 | |
![]() | Sex säljer. | |
| Lillstölla | 2010-05-16 23:27 | |
![]() | Ja men jösses, Sex and the city, det skulle ju bara heta " the city" om det inte var nåt sex med, det är ju så programmet är uppbyggt! Och skildrar ju hur verkligheten ser ut för vissa. Aldrig märkt att det är nåt som ens liknar sex i NCIS. | |
| Dyslekso | 2010-05-16 23:27 | |
![]() | Innan Sex and The City försökte de faktiskt med Accounting and The City, men pilotavsnittet sågs bara av någon miljon, så det lades ner direkt. | |
| regression | 2010-05-16 23:28 | |
![]() | Tvärtom malman, det är för LITE sex i tv. Jag kan inte förstå hur man kan vara intresserad av något annat nu när både Serie A och La Liga är slut. Dessutom tycker jag du kan ta av dig lite till nästa profilbild, i alla fall den där befängda duschmössan! | |
| krillo18442 | 2010-05-16 23:29 | |
![]() | Där lades locket på diskussionen. Dagens dräpande replik Tinna ;-). | |
| malman | 2010-05-16 23:30 | |
![]() | inte rent sex men det är ändå påhopp och antydningar osv. sen fattar ju jag med var sex end the city går ut på jag bara undrar över våra vanor och vad vi väljer att titta på. | |
| Lillstölla | 2010-05-16 23:32 | |
![]() | Ja men ta en titt på hur en vanlig vecka ser ut för dig själv, jag lovar att det är en himla massa antydningar och påhopp om sex där med! Så är det för mig i alla fall. Är ju något som diskuteras osv både titt som tätt. Men kanske bara jag och min umgängeskrets som pratar om sånt:P | |