Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade49
Mobilspel
Pågående19 465

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Margana2010-05-20 14:58
Antal inlägg: 826

Besikta bilen efter 1 juli = dyrt som f*n?
Eftersom det inte fanns någon tråd som hette "stora saker du retar dig på" så får jag väl lov att skriva ett nytt inlägg.

Den 1 juli konkurrensutsätts fordonsbesiktningen. Vad innebär det? Hur kommer det att påverka dig som fordonsägare?

Dessa rader fanns att läsa i ett brev från Transportstyrelsen som trillade in i dag. Nu vill jag inte ha svar på frågorna från TP för det kan jag läsa i brevet. Jag vill veta vad som verkligen kommer att hända.

Kommer det här verkligen att betyda något positivt för mig som fordonsägare eller kommer jag bara att få punga ut med mer pengar och i så fall hur mycket?

Jag tror verkligen detta kommer att bli negativt för mig, vad tror du? Vet du något? Hur ser det ut i andra länder?

Nä, orkar inte googla... ;-)

tobiass2010-05-23 19:18
Antal inlägg: 8

Har läst att det beräknas resultera i kortare köer och avgifter på 600-1000kr per tillfälle

ågårssingen2010-05-23 19:23
Antal inlägg: 10

Fan också att ingenting längre kan få va som det har varit. Allting ska privatiseras. Fick också brev härom dan. Kanske man ska starta en egen besiktning. Isåfall kommer jag att vara väldigt human. Kommer nog att släppa igenom allihopa utan anmärkningar. Va poppis jag kommer att bliiiiiii

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?