Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
17
Inloggade45
Mobilspel
Pågående19 293

Forumkategorier

Användare Inlägg  
eddie fbk2010-05-26 16:30
Antal inlägg: 9

South Africa 2010
Vilka tror ni vinner vm i år ?
Vilka hoppas ni vinner ?

Själv tror jag Argentina
och hoppas på Ghana

Haslo - Ej medlem längre2010-05-26 16:53
Antal inlägg: 304

hmmm...Har inte koll just nu på vilka som kan möta varandra i kvart och semi osv men tror mycket på England. Beror lite på hur Rooneys fot mår efter gruppspelet. Hade Argentina haft Guus Hiddink så hade dom vunnit vm, nu har dom ju tyvärr Diego. Är Messi kung så blire iaf semi för dom.

Jag hoppas också på att nåt afrikanskt lag "skräller" och tar sig långt. Elfenbenskusten har ju stor potential om dom tar sig vidare från gruppen vilket inte blir så lätt.

Om Rooneys fot håller så tippar jag England.
Jag hoppas att Portugal vinner.

Okreh2010-05-26 16:58
Antal inlägg: 193

Hejar såklart på närmsta grannen: Danmark.
Men tror och hoppas på att ett Afrikanskt lag tar hem segern.

Ibracadabra82010-05-26 17:01
Antal inlägg: 26

Hoppas på en final mellan England och Italien. Där Italien vinner genom straffmål efter filmning, just efter att England genom Gerrard filmat till sig en straff som han själv tar och missar. Åh det vore underbart.

Tror dock att finalen blir mellan Brasilien - Spanien.

Köp en korv2010-05-26 17:09
Antal inlägg: 32

Jag hoppas på Sydkorea, även om det är osannolikt att de går hela vägen.

Beträffande vilka jag tror vinner så känns det rätt öppet, finns en hel del osäkerheter kring många av förhandsfavoriterna.

Hur pass fit är Spaniens Fernando Torres, påverkar pressen på David Villa mycket.
Argentina har som tidigare nämnts en sisådär förbundskapten i Diego Maradona. Kan aldrig se honom t ex börja med Messi på bänken för att få ett mer homogent lag.
England är England och i många lägen upphöjda av sig själva, men nu gjorde det bra ifrån sig i kvalet. Frågan är bara hur spetsen på topp är bortsett från en halvskadad Rooney. Och är gruppen homogen...
Frankrike har haft en hel del skriverier om viktiga spelare under våren, hur påverkar det gruppen och individerna?

osv ...

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?