Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 167 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-06-07 19:00 | |
![]() | Hur raderar man kontakter på msn så att även man själv försvinner från dennes lista? | |
| Caaia | 2010-06-07 19:06 | |
![]() | Mig veterligen går det inte att ta bort sig från någon annans lista, men om du högerklickar på kontakten kan du välja att ta bort den, och blockera den. Blockerar du den kommer du inte att bli kontaktad, och personen borde ta bort dig av sig själv... | |
| caughtbock | 2010-06-07 19:06 | |
![]() | Jag tror inte att det går men däremot kan man radera och blocka så att de inte kan prata med dig. | |
| Pubbe | 2010-06-07 19:12 | |
![]() | Om du tar bort och blockerar en kontakt kommer denne inte att se om du tex är online och inte heller kunna kontakta dej. Så även om du finns på listan kommer du stå som offline hela tiden och eg va helt värdelös för den som har dej. | |
| Lillstölla | 2010-06-07 19:22 | |
![]() | Instämmer i vad de ovan säger, du kan ju inte själv plocka bort dig från någon annans lista såvida du inte har tillgång till personens msn. Välj istället att blockera och radera den du inte längre vill ha kontakt med. | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-06-07 19:24 | |
![]() | Ok, det var som jag trodde då... :( Tack för hjälpen! | |
| Loozer | 2010-06-07 19:29 | |
![]() | accountservices.passport. net/ sen under 'people' så har du din lista, där kan du ta bort dom på rätt sätt | |