Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 278 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hjärtevännen | 2010-06-09 14:45 | |
![]() | Triwa - hjälp Fick hem min efterskickade Triwa-klocka idag. Armbandet är för långt och de hade kunnat plocka bort länkar i affären, problemet är bara att jag ju är i ett annat land. Verktyget (en svart grej med pigg) fick jag med. Nu är frågan - ska man ta i för kung (sorry president) och fosterland för att rubba de små metallgrejerna som håller ihop länkarna eller finns det nåt hemligt tricks? Hittills har jag inte lyckats rubba dom alls ... | |
| snorklan | 2010-06-09 14:47 | |
![]() | Finns det inga urmakare eller klockaffärer där du är? Klart de borde kunna hjälpa dig. Risken är nog stor att du förstör om du sliter och tar i. | |
| IcaPika | 2010-06-09 14:50 | |
![]() | En urmakare är nog det bästa. Ofta gör dom det gratis också. :) | |
| hjärtevännen | 2010-06-09 14:51 | |
![]() | Jodå, jag får väl göra det i om det inte löser sig. Vet iaf att ingen säljer Triwa -klockor här i närheten. Chansade på att nån på Beta kan tipsa. Här brukar man ju få svar på det mesta ... :) | |
| snorklan | 2010-06-09 14:52 | |
![]() | Det är nog ingen urmakare/butik som är märkesspecifik, bortsett från Rolex, Breitling och andra exklusiva märken så det borde nog gå bra. | |
| hjärtevännen | 2010-06-09 21:51 | |
![]() | Puffar upp min tråd i hopp om att nån sku ha nå tips ... | |
| Marcella | 2010-06-09 22:00 | |
![]() | Om du tittar pa baksidan av armbandet sa ser du lankar som har pilar. Det ar dessa lankar du kan ta bort. Mat forst sa att du ser hur manga lankar du tar bort. Sedan trycker du in piggen i halet. Jag har flera Triwa klockor och har gjort det sjalv pa allihop. Du kan behova ta i lite grann men det handlar mer om att pressa ut piggen. For att satta ditt piggen igen nar du val fatt ut den kan du anvanda en liten hammare - men ta inte i allt vad du orkar sa att plasten spricker. | |
| Marcella | 2010-06-09 22:01 | |
![]() | En grej till - jag har aldrig fatt med nagot verktyg utan anvant ett grovre gem och en minihammare. | |
| hjärtevännen | 2010-06-09 22:10 | |
![]() | Okej, tack tack, ska jobba på det i morgon ... | |
| Sisilisko | 2010-06-09 23:01 | |
![]() | ohh vi är i samma sits! Jag fick en Triwa klocka till studenten, och armbandet är nämligen för långt :O men, skicka den till nån smyckebutik... | |