Spelrum
Giraffen16
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade36
Mobilspel
Pågående21 687

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Jhonte2006-06-03 21:48
Antal inlägg: 21

Tävla med dina logiska kunskaper!
Tjo, en ny sida har öppnat där man kan klättra i rankingen genom att lösa japanska sifferkorsord, (inte sudoku), kolla in mer på www.sifferkorsord.se, det är bitande när man kommer in i det!
 
el labbo2006-06-04 13:52
Antal inlägg: 16

gött me lite knep å knåp!!
 
McTanja2006-06-04 21:22
Antal inlägg: 82

Jag loggade in mig på den sidan....
Fattar nada.
Fast det kanske bara är jag som inte orkar engagera mig tillräckligt?
 
ttoklegi2006-06-04 21:47
Antal inlägg: 65

Ahh, var det nödvändigt att skaffa sig ännu mer tidsfördriv på internet?
VARFÖR skulle jag kolla upp sidan? Självdisciplin efterlyses.
 
pelikanen - Ej medlem längre2006-06-05 03:20
Antal inlägg: 2670

Jag har lagt flera nu och får hela tiden Ej korrekt...det måste vara något fel för även de allra lättaste som jag är 100 % säker på att jag har rätt fär jag samma svar...bläää...och inte fattar man hur man ska fråga i forumet heller....bläää....
 
Jhonte2006-06-05 18:14
Antal inlägg: 21

Haha, nädå ibland kan det finnas flera lösningar som stämmer in med siffrorna, men bara en som är den riktiga. Du får testa att spegelvända de som kan passa in på ett annat sätt eller så, lurigt värre =)
 
pelikanen - Ej medlem längre2006-06-05 18:24
Antal inlägg: 2670

nej du...jag är inte dummare än att jag förstår att det finns flera lösningar men prova den som heter båt...den är väldigt enkel och jag får ändå Ej korrekt, tror något är fel i programvaran. Sen gjorde jag artist, en stor en bild på en reggae-sångare, jag har kollat i flera timmar, det finns inget fel på den för det finns inga mellanrum nämligen, hela bilden utom kanten täcks av färger och jag får ändå Ej korrekt...så jag är ganska säker på att nåt är fel och inte är det min förmåga.
 
Jhonte2006-06-05 19:59
Antal inlägg: 21

ja artist var inte så bra i korsordsynpunkt. men jag försäkrar dig att det finns en lösning till alla korsord. Kolla på om sidan, det är jag som har gjort den. Men det räcker att man missar en så är det ju inte korrekt längre... kanske borde lägga till så att man har lite mer vetskap om hur korrekt det egentligen är. Kan vara ngt att fundera på i framtiden :]
 
ttoklegi2006-06-06 10:22
Antal inlägg: 65

En annan sak att fundera på till framtiden är att sidan inte ska lägga av ;)
 
Jhonte2006-06-06 21:59
Antal inlägg: 21

ja ... surt att det försvann nu i början när man raggar medlemmar... :/ använder proinet.se , om det händer igen så måste det klagas. =) Men nu verkar det fungera bra igen!!!
 
nina73 - Ej medlem längre2006-06-06 22:26
Antal inlägg: 2694

JIPPI *hoppar o skuttar* Jag klarade att göra "frukten" efter mycket pyssel, men mer än så många rutor fixar jag knappast *S* .. nä tacka vet jag ordspel o möjligtvis Suduko.
 
david_i2006-06-06 23:10
Antal inlägg: 373

Kul spel det där. Lite tråkigt bara när man gör vad jag tror är riktiga lösningar men att facit inte vill godkänna den som den riktiga. Alltså att det finns flera möjliga lösningar av pusslet. Vore det inte bättre om alla riktiga lösningar var godkända av facit?
 
Jhonte2006-06-06 23:54
Antal inlägg: 21

david_i: jo helt klart, antingen krävs det lite finess när man skapar korsordet eller så får jag göra om jämföringsalgoritmen, den är väldigt snabb nu och om jag gör om det kanske det går segt. Ska kolla på det så fort jag hinner, för det är fler som inte gillar att det finns flera giltiga lösningar på enstaka korsord. Hej å hå! tack för tips
 
Jhonte2006-06-08 22:04
Antal inlägg: 21

nu funkar det bara man har en giltig lösning till de som det finns flera lösningar till, knåpa på!
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?