Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 329 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ErikSeger | 2010-06-14 09:34 | |
![]() | Vilken e-postklient ska jag välja? Jag ska installera nytt e-postprogram hos farsan som tidigare kört Outlök (express). Jag testade att installera thunderbird, men det var mer än en gnutta bökigt. Just nu sitter jag och tittar på Operas inbyggda e-postklient och den ser OK ut. Men jag kanske är på fel spår? Nån som har bättre förslag/alternativ? Programmet ska funka under Windows 7 och bör inte vara för plottrigt. Farsan är 80+ och ser rätt dåligt. | |
| ErikSeger | 2010-06-14 10:10 | |
![]() | Jag lutar mer och mer åt opera-hållet. Enda nackdelen som jag kan se det är att emailklienten är inbyggd i browsern, dvs det är samma program och möjligen många fönster som kan överlappa varandra. En gnutta plottrigt. Men på ytan ser det rätt ok ut. Med en databas med email istället för helt separata foldrar. Med direktindexering så att det går lättare att återfinna breven i en sökning. | |
| barde | 2010-06-14 10:39 | |
![]() | Windows live mail är annars väldigt pedagogiskt upplagd och rätt lik Outlook som din far kanske är van vid. | |
| regression | 2010-06-14 12:38 | |
![]() | Använder thunderbird. Är mycket nöjd. | |
| Lillstölla | 2010-06-14 12:45 | |
![]() | Tycker Yahoo:s mail är mycket bra, lättöverskådlig. | |
| ErikSeger | 2010-06-16 23:21 | |
![]() | Saken är den att han redan har en emailadress som han använt i flera år. | |
| regression | 2010-06-16 23:25 | |
![]() | Thunderbird är det enda rätta. Den har en riktigt bra indexeringsfunktion som gör att det går snabbt att söka bland eposten, även på innehållet (snarare än ämne och avsändare). Med add-ins som lightning och provider kan han också synka kalendern med sin egen och sin frus iphone. | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2010-06-16 23:39 | |
![]() | Jag använder Thunderbird och känner inte alls igen mig i att det skulle vara bökigt. Tycker det är smidigt och lättanvänt. | |