Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 289 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| stol | 2010-06-14 13:28 | |
![]() | Avsliten bicepssena Hej Jag slet av min bicepssena vid armvecket i söndags och opereras i morgon Tisdag. Är det någon som har råkat ut för något liknande. Tar det lång tid återhämta sig. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-06-14 13:41 | |
![]() | Du kan börja träna igen om ett halvår. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-06-14 13:41 | |
![]() | Träna för fullt alltså. | |
| nettan23 | 2010-06-14 13:41 | |
![]() | Nej, men AJ! Tycker synd om dig. | |
| miaurora | 2010-06-14 14:21 | |
![]() | Aj aj aj! Se till att du får remiss till bra rehab/sjukgymnastik! Jätteviktigt att du får rätt behandling/rehab efter din operation. Och som Electric Eye sa så kommer det genomsnittligt ta ungefär ett halvår därikring innan du kan belasta ordentligt, förutsatt att inga komplikationer tillstöter det vill säga. | |
| kremlan - Ej medlem längre | 2010-06-14 15:27 | |
![]() | Hur kan en stol slita av en sena??? Jag bara undrar:) | |
| Mouche - Administratör | 2010-06-14 15:35 | |
![]() | Jag har faktiskt gjort något liknande efter en rid-olycka. På mig gick de in genom axeln och drog upp muskeln och diverse senor. Några veckor med armen fixerad intill kroppen med en slags mitella-anordning. Is-omslag som kylde ner op.stället i ca en vecka. Stygnen togs efter ca 14 dagar. Sjukgymnastik. Ganska lång sjukskrivning, mellan 12-15 veckor tror jag att det var och därefter tog det ytterligare ganska många veckor innan armen fungerade felfritt och jag kunde använda den som tidigare. En jobbig tid men väl värd det eftersom jag idag är helt återställd. Lycka till. Mouche | |