Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 201 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MiniLudd | 2010-06-16 21:28 | |
![]() | Killar och porr Börjar störa mig smått på att i olika forum se tjejer skriva att deras killar inte får kolla på porr, att de mår dåligt av det och känner sig oattraktiva osv. Ännu värre är väl dem som menar att pojkvännen inte heller får fantisera om andra eller onanera. Verkar vara ganska vanligt uppenbarligen. Känns naivt när de sen också påstår att de tror på killen när han säger att han inte gör det. Varför ljuger killar om detta istället för att stå för sin sexualitet? Vill inte alla ha det lite trevligt med sig själv ibland bara, oavsett om man har en relation? Så killar, kan ni inte ta och reda ut det här. Hur ligger det till egentligen? //Nyfiken tjej i en strut | |
| kolbjörn | 2010-06-16 21:29 | |
![]() | kolla i plastikoperationstråden och läs apburs inlägg kring skam. | |
| dgeo27 - Ej medlem längre | 2010-06-16 21:30 | |
![]() | vissa är tofflar helt enkelt,har en kompis som har en tjej som är precis så där,han får inte ens läsa slitz eller cafe | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 21:30 | |
![]() | SKulle vilja påstå att killen förmodligen inte räcker till för att tillfredsställa tjejens bekräftelsebehov, annars uppstår nog inte liknande problem. Vem felet är ? Legalt | |
| Yamma | 2010-06-16 21:31 | |
![]() | Alla får väl ha sin uppfattning. Om man som tjej är porrmotståndare kan jag förstå att de blir ledsna när deras killar tittar på något de finner vara kvinnofridskränkning. Det finns faktiskt killar som talar sanning när de säger att de inte tittar på porr. Till exempel de som är porrmotståndare, eller de som respekterar sin partners önskan och inte gillar att bryta förtroende. | |
| Amandaaan - Ej medlem längre | 2010-06-16 21:31 | |
![]() | Ni får gärna rekommendera en film också, jag tänkte när vi ändå är inne på ämnet ;) | |
| Bismark | 2010-06-16 21:32 | |
![]() | vad är d du vill ha svar på? Att vi killar inte står för att vi tittar på porr? Att alla vill ha d trevligt med sig själv? Alla killar/tjejer ska inte dras över samma gräns. Frågar man som kille en tjej om deras "egentid" så har dom den inte och porr är tabu! Och detsamma gäller en tjej som frågar en kille. detta gäller naturligtvis inte alla,men många! | |
| Yamma | 2010-06-16 21:33 | |
![]() | Det hade jag gjort, Amandaaan, om jag trodde att du delade min uppfattning om vad som är sexigt. ;) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-16 21:33 | |
![]() | bland det ofräschaste som finns är killar som vill kolla på porr ihop och kallar det för att myyysa. *kräks* | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-16 21:33 | |
![]() | jag kollar på min porr själv, den är del av mitt privata sexliv. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-16 21:34 | |
![]() | Ta mig baklänges över gränsen! Jag smäller av. | |
| Yamma | 2010-06-16 21:34 | |
![]() | Hehe, finns det ramsay? Att kolla på porr tillsammans är en sak, men vem kallar det att "mysa"? =) | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 21:34 | |
![]() | Min man vägrar porr, han finner det kvinnoförnedrande och vidrigt. Jag tycker det kan vara juste, men jag kan hålla mig! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-16 21:35 | |
![]() | ja, det GÖR det tyvärr yamma. önskar jag inte heller visste...:S | |
| MiniLudd | 2010-06-16 21:35 | |
![]() | yamma - ja men om man bortser från den i mångas kvinnoförnedrande porren så gillar väl alla killar att kika på tjejers kroppar, vart de nu kan tänkas dyka upp? dego27 - fattar inte hur man orkar med en sån tjej, någon man inte kan vara sig själv med.. ramsay - jag och min kille kollar på porr tillsammans, vi kallar det ingenting men trevligt är det =) | |
| apbur | 2010-06-16 21:35 | |
![]() | kolbjörn, det ser ut som du har en penis i ansiktet. Jag känner skam när jag konsumerar porr. Eggande känsla. | |
| kolbjörn | 2010-06-16 21:36 | |
![]() | Man måste hitta en människa man är sexuellt kompatibel med om man ska kunna ha en fungerande relation tror jag. Jag tror man blir miserabel annars. Om man nu blir kär i nån som råkar ha andra värderingar så får man välja om man kan acceptera dem eller om man ska dra. Man kan ju inte ändra någons sexualitet och eller värderingar bara sådär. | |
| Yamma | 2010-06-16 21:36 | |
![]() | Jag har nog svårast för de diskussioner som kan uppstå när två personer är av olika uppfattning i denna fråga. Det blir lite automatiskt att om en tjej säger att hon inte gillar att killen tittar på porr så har hon dålig självkänsla och bekräftelsebehov. Likaså tvärtom, om man gillar porr är man porrskadad och stöder kvinnoförnedring... | |
| dgeo27 - Ej medlem längre | 2010-06-16 21:37 | |
![]() | tro mig mini,jag har sagt till han att han ska säga till henne ,men han vågar inte | |
| Yamma | 2010-06-16 21:37 | |
![]() | Bra sagt kolbjörn. =) | |