Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 329 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| efrezina | 2010-06-16 22:13 | |
![]() | Hjälp med rim/tal önskas Hej! Min dotter Rim har namngivning på söndag och jag vill gärna hålla ngt litet tal/ngt språkligt men är såå dålig på sådant, så kom på att jag man kanske kan rimma lite istället, vill gärna ha hjälp från er(fick sådana fina rim till juklappar för flera år sedan såå bra va dem), Rim är snart 8 månader, född 26 oktober 2009, bruna pepparkaksögon och mkt hår på huvudet sedan hon föddes, också brunt, tjock mage och oerhört söt, liknar en söt trollunge :) vill inte ha napp, vill snutta på allt..ammas.. hon heter Rim Elsa Josefin i förnamn, kan ni komma på ngt fint att säga om henne, kort eller långt som rimmar , tack tack tack! | |
| regression | 2010-06-16 22:16 | |
![]() | ''Eftersom jag inte kom på något rim / Så döper vi dig till Rim'' | |
| efrezina | 2010-06-16 22:17 | |
![]() | njaa regression den va lite väl tråkig.. | |
| regression | 2010-06-16 22:17 | |
![]() | Tycker du? Läste du det på skånska? | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2010-06-16 22:18 | |
![]() | Jag vill nu säga hej Till min egna lilla tjej Du bara funnits ett kort tag Men skulle inte klara mig utan dig en endast dag Rim är ditt fina namn du bär Jag håller dig så kär Men nu tar jag ett skutt till morfar för nu har du lagt en prutt | |
| efrezina | 2010-06-16 22:21 | |
![]() | va gulligt!! tack så hjärtligt tsarraz, asbra! :D | |
| MatsJoel | 2010-06-16 22:24 | |
![]() | att söka ett namn för att beskriva dina ögons berg- och dal-färg var uppdraget det bästa vi kom på var Elisabeth Tarras-Wahlberg men det var upptaget | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2010-06-16 22:26 | |
![]() | Nu när du på tutten suger kanske ingen annan duger men när du dina bruna öppnar är du på allas läppar nu ska få ditt namn vad är då bättre än att det rimma fram. Nu lilla Rim Elsa Josefin kan vi kanske få se ditt tandlösa flin.... asg | |
| Lill-IT | 2010-06-16 22:34 | |
![]() | En liten dotter så söt vi fick med rufsigt hår och gulbrun blick En sån lycka, ett sånt rus! Du är vår glädje och vårt ljus Välkommen in i familjens trygga famn du lilla gryn som nu ska få namn Välkommen lilla Rim Elsa Josefin in i den familj och släkt som är din Vår kärlek ska omsluta dig det är mitt löfte till dig Genom livet är vi ditt stöd i glädje, lust och nöd.. | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2010-06-16 22:36 | |
![]() | Snyft...en tår. Så vackert Lill-iT. | |
| efrezina | 2010-06-16 22:40 | |
![]() | åhh så fint lill-it! och roligt harlort!!nja joel.. inte riktigt min grej att blanda inte tarras.. men annars så :)--.jag ta med alla tre fina rim! :D fan va ni e braa :D | |
| tonX - Ej medlem längre | 2010-06-16 22:46 | |
![]() | Du är grym Lill-It!! | |
| tonX - Ej medlem längre | 2010-06-16 22:47 | |
![]() | haha MJ X) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-06-16 23:01 | |
![]() | Okej, har gjort ett seriöst försök, även kollat upp namnens betydelse(Elsa & Josefin) och försökt väva in det... Oktoberbarn du lilla trollunge är och lika stor som din bruna kalufs vår kärlek så också till dig är Snart du lilla söta, ett år har gått så efter idag lilla älskade snutta du ditt fulla namn ska ha fått För att finna glädje, lek och balans vi ger dig Rim den kombinationen kan ge lyckan chans Få är fullkomliga så som lilla du vi ger dig Elsa för vi har aldrig trott förr som nu Du sprider och förökar all lycka vi ger dig Josefin vad kan dig bättre smycka Så du lilla höstbarn vet ditt namn valt med kärlek en känsla alltid lika stark i min famn Välkommen till världen och till livet Rim, Elsa, Josefin vår kärlek och stöd finns dig alltid givet | |
| kolbjörn | 2010-06-16 23:03 | |
![]() | Som en rooos.... | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-06-16 23:57 | |
![]() | Vad du är duktig Grönöga | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-06-16 23:59 | |
![]() | Jättefina, både lill-it och grönöga! :) | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-06-17 00:21 | |
![]() | Gör också ett försök :) Med hösten kom alla vackra färger grönt, gult, orange och rött. Men det kom också något annat Vi fick en flicka, något så sött. Du är inte vem som helst Du är våran egen lilla skatt Du skänker oss lycka och kärlek Men även många glada skratt. Rim ska bli ditt vackra namn Och Elsa ska bli ditt andra Och som ett tredje namn, Josefin, ska du få när du ska här vandra. Vi ska försöka ge dig allt här i livet Som finns här av värde att få Kärlek, trygghet och mod, Ska få dig att stadigt här gå. | |
| efrezina | 2010-06-17 10:21 | |
![]() | jättefina rim! tack så jättemycket , så gulligt att ni ansträngt er för att det blidde så bra! :D tusen tack! jag kommer nog ta allihop :D | |