Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 189 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kanelskorpa | 2010-06-27 23:56 | |
![]() | Hjälp med CV på norska Sitter och fyller i ett norskt CV på nätet. De flesta flikarna (utdanning, stillinger, kurser, referenser osv), går ju som smort. Men vad betyder fliken "Verv"? Nåt med militärtjänst, värvning? Och under "Andre opplysninger" finns två rutor där man ska fylla i "Faglige tilleggsopplysninger og søkeord" och "Personlige tilleggsopplysninger og søkeord", vad kan dom mena med det? | |
| Tinna | 2010-06-28 00:11 | |
![]() | "faglige" är fackliga, yrkesmässiga.. "verv" betyder värv, och jag tror de menar just värvning, som du skrev.. | |
| F_Errari | 2010-06-28 00:12 | |
![]() | Faglige borde i alla fall betyda fackliga... | |
| F_Errari | 2010-06-28 00:13 | |
![]() | Tinna hann före! | |
| Kanelskorpa | 2010-06-28 00:17 | |
![]() | Tinna: Jo, jag tänkte nog också på facklig.. Fast yrkesmässiga tilläggsupplysnigar passar nog bättre. Men jag fattar ändå inte vad dom menar att man ska svara på det. Yrkesmässiga och pesonliga tilläggsupplysningar och sökord? | |
| Kanelskorpa | 2010-06-28 00:17 | |
![]() | personliga, såklart. | |
| bujum | 2010-06-28 00:29 | |
![]() | Har du inget att tillägga så lämnar du det blankt - dvs personliga tilläggsupplysningar och sökord. Men annars kan du ju här skriva saker som inte passar nån annanstans men som du vill upplysa om. Lycka till! Bor själv i Norge sedan många år och trivs jättebra! | |