Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 128 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-06 17:34 | |
![]() | barn och separation fler som separerat och har problem med sina barns förälder? jag blir galen snart. har varit i familjerätten och i famterapi men inget biter. han använder barnen för att skada mig. helt hänsynslöst. barnen är medvetna om detta och det gör bara ondare . ser hur de kämpar och funderar. på fredag skulle jag rest utomlands en vecka. har gjort allt för att hålla det hemligt men det läckte fram. han lämnar barnen hos mig fredag fm vare sig jag är här eller inte, trots att han skulle ha dem en v till, bara så jag inte kan åka. och jag vet att han gör det. hur fan tar man sig ur detta. tror inte på svar men är det ngn som känner igen? är tre år sedan vi separerade... | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-07-06 17:36 | |
![]() | H A? | |
| DennisPlz | 2010-07-06 17:37 | |
![]() | Begär ensam vårdnad. | |
| Misslyckad_ | 2010-07-06 17:37 | |
![]() | Grisigt att lämna barnen bara för att du inte ska få åka på semester. Han tänker ju mer på att skada dig än att umgås med sina barn. Såna föräldrar förtjänar inte sina barn!! | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-07-06 17:38 | |
![]() | Tänk vad man känner igen sig... Ensam vårdnad är det enda rätta. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-06 17:41 | |
![]() | problemet med ensam vårdnad är att dom ääälskar sin pappa! kan inte göra så mot dom. dom skulle hata mig och må mkt dåligt. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-06 17:43 | |
![]() | misslyckad, nej det gör han inte. men barnen förtjänar honom. | |
| Liftactiv | 2010-07-06 17:44 | |
![]() | Problemet är väl att han skadar _era barn_ genom att bete sig på det viset inte dig i första hand!!? | |
| Misslyckad_ | 2010-07-06 17:44 | |
![]() | Jo jag förstår :( | |
| Satyra | 2010-07-06 17:45 | |
![]() | Tack och lov har mina barnafäder varit resonliga och ansvarsfulla just gällande föräldrabiten, men jag känner igen ditt dilemma genom andra närstående och vänner. Dock brukar det oftast vara mödrarna som besitter det beteende du beskriver. Hur som helst ... låter oerhört jobbigt och blir rent förbannad på barnens vägnar när dylika föräldrar inte inser att det är barnen de skadar i huvudsak och inte expartnern. :-/ Hur gamla är barnen? Vägrar ditt ex att samarbeta finns det nog inte så mycket annat att göra än att stå ut tills barnen är så stora att de själva kan ta ställning för situationen, tyvärr. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-06 17:46 | |
![]() | lift. ja precis. men ändå gör han det och kommer att fortsätta. det är ditt problem! är hans oneliner vad som än kommer upp. | |
| apbur | 2010-07-06 17:46 | |
![]() | Nu vet du ju inte än om han verkligen kommer lämna barnen hos dig trots att du är borta, det verkar vara nåt du antar. Åk utomlands om du kommit överens med honom att han ska ha barnen den veckan. Då kan han givetvis inte lämna barnen till någon som inte är hemma. Det fattar han nog. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-06 17:47 | |
![]() | ställning har de redan tagit, tyvärr. jag jobbar prio ett på att de ska behöva ta så lite ställning som möjligt! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-06 17:48 | |
![]() | tyvärr apbur, dom kommer att stå här tills grannarna ringer soc. nej, jag kan inte göra så. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-06 17:48 | |
![]() | han har gjort det förut. | |
| apbur | 2010-07-06 17:49 | |
![]() | Om han gjort det förut och grannarna ringt socialen bör du få ensam vårdnad trots att ungarna tycker pappa är lattjo. | |
| bj-olle | 2010-07-06 17:50 | |
![]() | kan du inte dejta en typ skitstor jätteläskig biker-snubbe ett tag, som kan öppna dörren när han kommer och lämnar barnen? | |
| Liftactiv | 2010-07-06 17:51 | |
![]() | Så sant. DÅ om något får han väl upp ögonen för att han gör fel! | |
| Liftactiv | 2010-07-06 17:51 | |
![]() | Ahffan, min inlägg kom för sent och skulle liksom hängt på apburs...... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-06 17:53 | |
![]() | alltså, det är svårare än så. han är mer än lattjo, han är bra så länge jag inte är i sikte. han fick gå till soc och prata och alla var helt bländade, vilken underbar man! han missförstog säkert. han ljuger alltså bara. men hsh så utsätter jag inte barnen för det vem som än får skulden. jag sopar och sopar och sopar. bjolle, tyvärr är han för respektingivande själv, på ett helt annat tyngre sätt. | |