Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 128 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 1stclassriot | 2010-07-07 18:00 | |
![]() | SE xperia x10 mini eller SE w995??? jag bara måste skriva här för att be om råd, jag är i valet o kvalet mellan dessa två mobiler och vet inte alls vilken jag ska köpa? jag har läst recensioner, jag har jämfört telefonerna på SE´s hemsida och jag vet faktiskt inte alls... jag fattar inte alls det här med "appar" "widgets" etc. men jag är väl lite förtjust i tanken på en touch screen. å andra sidan är w995 mycket snyggare och verkar ha bättre prestanda etc. gaaaaaaaah! :-D | |
| JollyJonston | 2010-07-07 18:04 | |
![]() | jag har en xperia x10 mini och är jätte nöjd inga problem bra stöt tålig och aldrig krånglat. Den har bra prestanda roliga spel följer med bra kamera smarta menyer snygg design två baksider följer med och jättebra ljud! appar är som oclika program och widgets typ snabb genvägar! | |
| JollyJonston | 2010-07-07 18:05 | |
![]() | användarmanualen är som inne itelefonen det är bra! | |
| 1stclassriot | 2010-07-07 18:08 | |
![]() | är det inte ganska klumpig? den ser klumpig ut på bilderna, liten, men tjock liksom...? | |
| 1stclassriot | 2010-07-07 18:15 | |
![]() | är det en 3G-telefon, måste man ha 3g sim-kort? | |
| JollyJonston | 2010-07-07 18:19 | |
![]() | Nej den är inte klumpig ja man ska ha 3G simkort men absolut inte klumpig! | |
| 1stclassriot | 2010-07-07 18:30 | |
![]() | någon som vet om man måste ha 3g till w995 då? | |
| 1stclassriot | 2010-07-07 18:43 | |
![]() | eller omdet funkar med "vanligt" sim? det står nämligen 3g/gsm på produktinfo | |
| tydal | 2010-07-07 19:10 | |
![]() | Allt i dag är väl 3G? Om inte annat är det 3G du ska ha. Utan 3G är det dålig täckning, operatörerna bygger ju inte ut den gamla tekniken, utan det är 3G som gäller nu. Har du SIM utan 3G är det bara du säger till din operatör så skickar de ett nytt. | |
| tydal | 2010-07-07 19:15 | |
![]() | Förr i tiden var det viktigt att titta på vad som följde med mobiltelefonen, typ finns det mp3-spelare, finns det kalender, osv... Men om du köper en iPhone eller en telefon med Android (som exempelvis SE xperia X10 mini) så finns allt att ladda ner gratis från internet. Här är några exempel på vad du kan göra med en telefon som har stöd för appar: * Hitta matställen, visar restauranger/kaféer/pizze rior som finns i närheten av där jag befinner mig just nu, med recensioner. * Stämapparat, så man kan stämma sin gitarr. * Handelsbanken, kan se mina konton och göra överföringar. * Lager, visar saker på mobilens display när man tittar genom kameran, man kan se vilka hus som är till salu, var det finns restauranger, tunnelbana, sevärdheter, med mera... * Tracks, håller reda på hur jag går, kan visa på en karta samt tala om hur långt jag gått och hur fort. Kan även användas när man cyklar, springer eller åker skidor (exempelvis). Visar även höjdskillnader. Det var bara några exempel. Nya saker tillkommer varje dag. | |
| odin - Administratör | 2010-07-07 19:20 | |
![]() | * Spela Betapet i framtiden... | |
| SylphiD | 2010-07-07 19:32 | |
![]() | Ska du ha en mobil av klass köp en iPhone, där har du en riktig telefon. Överlägset bäst enligt mig. | |
| slånbär | 2010-07-07 21:49 | |
![]() | Här är en liknande tråd där jag försökte få lita svar på liknande frågor:www.betapet.se/for um...amp;page=0 | |