Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade7
Mobilspel
Pågående19 112

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Guldplate2010-07-08 20:29
Antal inlägg: 1212

Awkward!
Det finns redan en tråd för pinsamma saker vi har råkat ut för. Denna tråden när andra gör saker och ting som vi upplever som pinsamma och udda. Tillfällen då vi känt den där berömda "awkward"-känslan, när vi inte riktigt vet hur vi ska förhålla oss till situationen som skapats pga vad någon annan sagt eller gjort.

För att ta ett eget exempel.

Jag pluggade i England för ett antal år sen och bodde då hos en värdfamilj. Det var ett äldre pensionärspar. Båda hade varit lärare och hjälpte fortfarande ungarna i området med bland annat musiklektioner. De var helt enkelt ett par såna där där fina och respekterade äldre människor som alla i grannskapet vuxit upp med.

Vid ett tillfälle så bestämde sig frun att åka bort en vecka och hälsa på den ena av deras söner. Mannen stannade hemma för att "ta hand" om mig. På kvällen den första dagen hon var borta så kom jag hem och la mig i mitt rum för att ta det lugnt och slöa lite. Dom hade varit generösa nog och ställt in en tv åt mig och jag slog helt enkelt på den och började zappa runt mellan de fyra kanalerna jag hade.

Plötsligt inser jag bara att jag inte bara ser fyra olika kanaler utan fem. Det tar mig ett par extra byten mellan alla kanaler innan jag kommer på vad den femte kanalen är för något. Den gamle pensionerade mannen, som fortfarande gav musiklektioner åt grannbarnen, hade glömt att de även kopplat upp videon från vardagsrummet upp till mitt sovrum.

Så där nere satt han och tittade på mjukporr medan frun var borta. Han avslöjade att det var videokanalen jag tittade på när han vid något tillfälle spolade tillbaka bandet för att se trosorna åka av en extra gång. Detta var dessutom inte en engångsföreteelse utan han hyrde en ny film senare samma vecka...

Hade det inte varit för att jag hade bilden av mitt värdpar som det fina äldre paret som kolonilotten och scrabble som största nöjet så hade det nog inte varit några problem. Fast nu låg jag hela kvällen och funderade på hur jag skulle förhålla mig till hans lilla hemlighet för sin fru. Skulle jag överraska honom genom att plötsligt kliva in i vardagsrummet? Skulle jag på ett fint sätt påminna om att de kopplat upp videon? Skulle jag ha lite kul och genom skvallra på honom för att se vilken reaktionen skulle bli? I vilket fall som helst så skulle känslan att nästa morgon fråga om han sovit gott bli lite skum...

Det kändes helt enkelt ganska "awkward"! =)

hungerstrejk2010-07-08 20:32
Antal inlägg: 524

Haha! Så gulligt :)

Lillstölla2010-07-08 20:48
Antal inlägg: 23831

Hur vet du att det var en hemlis? De kanske brukade kolla ihop när hon var hemma annars......

Guldplate2010-07-09 12:26
Antal inlägg: 1212

Lillstölla: Jag bodde hos dom i ca 6 månader och det var bara under denna veckan som det visades intresse för mjukporr. Så antingen höll frun i huset på sig väldigt under min period hos dom eller sån var det nog mest han som smög med det lite när hon var borta. =)

Sten Saxpåse - Ej medlem längre2010-07-09 13:18
Antal inlägg: 163

haha jag kom på farsan på precis samma sätt när jag va 14-15 år. Spela roll liksom vi är människor.

-Niskanen- - Ej medlem längre2010-07-09 13:19
Antal inlägg: 263

*s*

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?