Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 112 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-07-10 02:51 | |
![]() | Natt-tråden! Kan det kanske vara på tiden att starta en tråd för oss som ofta kommer hem från jobbet sent eller för all del ni som bara råkar vara vakna. Jag tänker mig en tråd som bara är aktiv mellan 01.30 till 05.30. Hej på er alla nattvakna, håll nu denna tråd vid liv. | |
| Pseudonymf | 2010-07-10 03:00 | |
![]() | CHATTRÅDEN FFS *lugn* | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-07-10 03:02 | |
![]() | Oj, tack Psedonymf, tänkte inte på att jag ville veta vad Modellplutten vill göra just nu i en huvudstad nära oss. Sorry! | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2010-07-10 03:11 | |
![]() | Äbo skärgård, stugan, kl 04:09 finsk tid; soluppgång, +17 ute, stiltje. Fåglarna har knappt vaknat än. Tänkte faktiskt jobba lite med en översättning nu, när alla andra sover. | |
| Dogface | 2010-07-10 03:19 | |
![]() | ja... det är natt. jag är vaken. jag sov faktiskt två timmar förut, men jag vakna igen. jag tänkte egentligen att jag skulle måla en tavla, men kreativiteten infinner sej inte, så det får bli högra hjärnhalvans natt den här gången.. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-07-10 03:19 | |
![]() | Visst är det fantastiskt med dessa nätter, brukar ofta sätta mig med bokföringen och bara njuta. | |
| _sweetlime_ - Ej medlem längre | 2010-07-10 03:53 | |
![]() | andras eller din egen? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-07-10 04:08 | |
![]() | Min så klart, min syster är revisor och njuter av andras bokslut. Men hon vägrar att röra mina. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-07-10 04:27 | |
![]() | Det kanske inte är så många som sitter och jobbar så här dags, ni får väll lägga ner den tråden i så fall. Nu ska jag gå och lägga mig men jag kommer förmodligen att titta in vid midnatt imorgon. | |
| MissyElliott | 2010-07-10 04:27 | |
![]() | hmm, är en nattspelare för det mesta då jag brukar jobba mest på nattetid, och d e trevligt att varva ner med lite betapet :) men tyvärr e d inte många som spelar, bli lite segt då.... | |
| Ckur | 2010-07-10 04:30 | |
![]() | Här är det jobb med nattjour som gäller. Får sova men just inatt är jag för pigg..God morgon kan man väl säga nu?! :) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-07-10 04:51 | |
![]() | Nu är jag klar för idag, men hoppas att vi nattarbetande håller fanan högt. | |
| _sweetlime_ - Ej medlem längre | 2010-07-10 04:54 | |
![]() | Kom hem från krogen o tanken var att ta ett glas KALLT glas vitt vin på balkongen, i stället för de pissljumma varianter krogarna förfogar över. Men... på väg in möter jag för andra eller tredje gången en söt liten katt som vill gå med mig in. Då jag är allergisk kan jag inte ta hand om bortsprungna katter, men katten vad katten åt majs och tonfisk! Vatten ville den inte ha. Sedan var jag tvungen att googla på efterlysta katter o så kom jag på att... vinet! Jag glömde det. Nu är jag såå sugen, men jag vet att det blir mardrömmar om jag dricker strax innan jag ska sova... hm... stanna uppe tre timmar till och dricka vin eller natta nu? Gääsp... blir nog snart sömn. | |
| Dogface | 2010-07-10 05:18 | |
![]() | nu händer det inte mycket här. Är det nån som är vaken eller? | |
| Mouche - Administratör | 2010-07-10 07:07 | |
![]() | Det finns många trådar att använda för nattliga gäster här i forumet redan. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.