Spelrum
Giraffen45
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
24
Inloggade73
Mobilspel
Pågående19 313

Forumkategorier

Användare Inlägg  
lolacola2010-07-19 10:21
Antal inlägg: 194

karlsjukan
Jösses vad har hänt med sveriges kvinnor? Alla utom jag verkar ha fått karlinfluensan :O

Killar, killar, killar de är allt de snackas om. Jag har kompisar som inte gör annat än att drömmer sig bort i dagdrömmar om hur deras prins chamring skall komma och älska dem. En annan påstår sig blivit kär i killarna ur den där amrikanske vampyrfilmen som har blitt så populär. De är ju knäpp en vuxen människa som blir kär i en rollfigur :S

En av mina bästa vänner har nyss börjat träffa en kille. Kul för henne om hon nu vill ha en men va fan måste man förvandlas till världens mes för det? Nej jag kan inte följa med för jag skall stryka hans kalsonger ikväll. Nej de går inte han vill att jag skall vara hemma.. jaha men detta har vi planerat i 1 månad!

Jag kan väll förstå om folk kanske vill känna sig omtyckta o så men någon mått får de väll va på skiten. inte behöver vi en taffsande, svettig, hårig karl som inte kan fälla ner toalocket efter sig för att vara glada.

Så jävla trött på att inte kunna gå ut med vänner o slippa snacka om sex eller killar. Trött på att se hur mina vänner sätter sig rakt, putar med läpparna, skjuter fram brösten och blir fnittriga bara för de sitter en karl i närheten Bhhaaa

Sen får man inte vara ifred ifrån dem. Om en kille skulle komma fram o "ragga" visar ja rätt tydligt att ja inte är intresserad. Då tycker mina vänner att ja är knäpp :S

Ja så till alla desperata killar får ja väll säga grattis, kvinnor har helt tappat förståndet så de är bara att gå ut o doppa.

hussar2010-07-19 10:24
Antal inlägg: 328

du måste ha feber,, tycker fan det är omöjligt med er kvinns.. :P

lolacola2010-07-19 10:27

hussar- bara att gå fram till de fnittrigaste tjejgänget o säga till den du vill sätta på - hej måste bara säga att du är väldigt fin ikväll eller nått annat "smickrande" så har du henne.

hussar2010-07-19 10:29

tja, det funkar nog inte riktigt så som du säger,, :P , faktiskt,

haha

lolacola2010-07-19 10:31

ha skall vi slå vad? kom du fram till mina vänner så skall du få se!

hussar2010-07-19 10:33

ja, dem är nog för unga för min del,, antar jag, jag vill inte åka i fängelse :P

lolacola2010-07-19 10:37

du är född 1982 o dem 1988 - 87 så ja skulle tro att du skulle gå hem hos dem.

hussar2010-07-19 10:38

haha , njae,,, vete fan du.. jag har försökt på sådana också , inte fan går de bra inte :P,

ni fruntimmer är fan lusitiga, hur vi grabbs än gör så blir de ju fel,,

och om det är att dina tjejpolare är karlsjuka så är det väl bara för dem att ligga lite me allt o alla sen är dem väl nöjda? eller ?

hussar2010-07-19 10:39

Eller är det du som är avundsjuk mån tro på dina väninnor :P ?

Mnd2010-07-19 10:40
Antal inlägg: 147

Lustiga hit, lustiga dit, ni är inte så lätta ni heller hussar :)

hussar2010-07-19 10:42

Tja , hmm jo ja,, Vi är jätteenkla,,, vi visar ju oftast vad vi vill, och är de någe som klämmer i skon så märker ju ni det. till skillnad från er , så är det ju kvantfysik att förstå vad som är fel :P ,,

lolacola2010-07-19 10:43

De går inte att misslyckas om man inte försöker med bitterfittor som mig. Gå på den som ser desperatst ut.

De duger ju inte med något ligg för dem. dessutom vill de ju inte ha någon som säger hej skall vi knulla? även fast både jag o du vet att hej, va fin du är ikväll betyder exakt samma sak.

O de som stör mig är ju deras beteende förändring förvör kan de inte bara vara sig själva. Hålla på o fjäska o smöra för karlarna som om de va nå jävla kungligheter.

hussar2010-07-19 10:45

Va, bitterfittor som dig,, haha, mest desperatast,, alltså ,, det är ju inte att bara gå ut o sätta på som gäller,, iaf inte för mig, så kanske lite därflör man får mothugg!

Ja, men det är ju dina polares o killarnas problem hehe, Det är ett spel för det hela och tyvärr är det så , och det är väl så folk funkar kanske,,

Mnd2010-07-19 10:47
Antal inlägg: 147

Sociala spel pågår överallt, det kommer du aldrig komma ifrån lolacola. Och varför inte unna dina vänner att spela spelet, och själv låta bli? :)

lolacola2010-07-19 10:48

va går du ut o raggar för då?

lolacola2010-07-19 10:50

Mnd - kan de väll få men de är inte så kul att gå ut med tjejgänget på en snabb lunch för att 10 sek senare sitta där med fnittriga bimbos som man knappt känner igen bara för de siter en karl 2 bord bort.

hussar2010-07-19 10:51

om jag ska gå personligt så letar jag efter en bra tjej att bilda familj och allt det där med,, men i dagens Sverige så är det inte så lätt... :P , jag är lite mer konservativ än att bara gå ut o knulla på första bästa. Och ja, det med ett socialt spel , är ju så det är,,, även om man gillart eller inte,,

Det kommer alltid vara ett stort letande för mig iaf ^^ haha..
Sen får det vara, helt enkelt :P

Jag tror jag tappa mig själv lite på tråden.. hmm..

men ja, i stora drag letar nog många efter någon att vara med, och det resulterar till att folk är som dem är, och har sex hit o dit, o mångaq byter partners hit o dit,,, synd bara det sårar många mer. etc.. ja ni vet..

Man får försöka hålla kontrollen så bäst man kan :P ,

hussar2010-07-19 10:52

@ LOLACOLA, du får helt enkelt skita i dem,,, kör ditt egna race :)

lolacola2010-07-19 10:54

hussar - då skall du inte leta de är de sämsta du kan göra. Ta de lungt lev livet o dyker den rätt kärringen upp så gör hon.

Samma sak säger ja till sveriges desperata kvinnor men inte fan hjälper de!

hussar2010-07-19 10:55

Tja , någonstans blev det helt enkelt ett stort FAIL , men men :P

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?