Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 244 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gun-Ba | 2010-07-24 20:21 | |
![]() | Linköping Nästa vecka kommer min familj att vara två dar i Linköping. Ungarna är 12 och 17 år. Har ni tips på vad man kan roa sig med, var man kan äta, shoppa osv? | |
| odin - Administratör | 2010-07-24 20:23 | |
![]() | Ta er så fort som möjligt till Norrköping när ni väl är där, det är mitt tips :-) / född i Norrköping | |
| odin - Administratör | 2010-07-24 20:24 | |
![]() | Om man nu måste göra något i Linköping, gud förbjude, så är väl domkyrkan helt OK. | |
| lubsan | 2010-07-24 20:25 | |
![]() | om det vart Lidköping du skulle åkt till hade jag kunnat tipsa dig, linköping vet jag dock ingenting om, sorry. =) | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-07-24 20:30 | |
![]() | var är nu Gautama när hon behövs ; ) | |
| Behringer | 2010-07-24 20:34 | |
![]() | En bra början www.linkoping.se/ Gamla Linköping, fenomenmagasinet, Tinnerbäcksbadet ( ja, allas vår Lars Winnerbäck har tagit sitt namn därifrån ) Valla ( om barnen gillar djur ) Flygvapenmuseum, Kinda och Göta kanaler är några egna heta tips | |
| Maradona1986 | 2010-07-24 20:35 | |
![]() | bodde i lkpg i fyra och ett halvt år som student på nittiotalet. är inte säkert på att det vi gjorde då är samma saker som ni skulle uppskatta. men kanske kan ni åka och bada vid Bergs Slussar. Eller spela golf på utmärkta Landeryds GK. | |
| namesur - Ej medlem längre | 2010-07-24 21:04 | |
![]() | NEJ!!!! | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-07-24 21:09 | |
![]() | Yogamama: Guantanamo? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-07-24 21:15 | |
![]() | Hoodman. Nej, Buddha... medlem här på Beta. ;) | |
| Gautama | 2010-07-24 21:18 | |
![]() | Jaha här är jag:-) I Linköping kan ni åka till Tinnis, ett utomhusbad mitt i centrum´, som man även kan bada inne i. Rutschkanor och äventyrsbad. Minigolf mitt i stan vis sporthallen. Om ni är här på torstagen så är det livemusik i Trädgårdsföreningen, en trevlig plats som jag och min pojkvän gärna åker till och har picnic och lyssnar på trevlig musik. Man kan med glädje besöka vår vackra Domkyrka eller St:Larskyrkan mitt inne i stan. Trevliga restauranger vid stångån. Vi har ett flygplansmuseum straxt utanför om man är intresserad. Berg slussar som ligger en mil från centrum där man kan se båtar slussa i Göta kanal och strosa i vacker miljö intill Roxen. Restauranger och glasskiosker finns:-) Jaa sen finns det nog inte så mycket mer spännande här i stan för tillfälligt. Passa på att titta på den vackra miljön inne i centrum, alla gamla fina hus som bär på en historia, filbytebrunnen på fibytertorget. | |
| Gautama | 2010-07-24 21:24 | |
![]() | Jag kan stava till "vid" och "torsdagen". Bara så ni vet:-) | |
| yak55 - Ej medlem längre | 2010-07-24 21:40 | |
![]() | flygvapenmuseet är absolut värt ett besök... dom har en hel avdelning med flygrelaterade experiment för barn... och sen finns det ju massor av flygplan att titta på. t.ex den nerskjutna DC 3.an som fiskades upp i östersjön för några år sedan... ett väldigt mysigt, spännande och lärorikt museum :) | |
| Gun-Ba | 2010-07-26 18:17 | |
![]() | Tack alla snälla människor för tips!! | |
| Frizk | 2010-07-26 18:31 | |
![]() | Gamla linköping är häftigt men har ni varit i gamla stan i stockholm så kanske det inte är så mycket att se, annars så är väl domkyrkan och flygvapensmuseumet rekomenderade. Tycker desutom att Linköping har ett väldigt vackert centrum. Annars är väl tyvärr inte linköping en särskilt spännande stad för turister. Ska ni bada skulle jag inte åka till tinnis utan snarare till någon av sjöarna som ligger några km ut på landet. | |
| Gautama | 2010-07-26 18:46 | |
![]() | Hur kunde jag glömma Gamla Linköping, dåligt av mej:-) Klart att tinnis inte är så märkvärdigt men sjöar finns ju överallt så då tänkte jag att tinnis var lite speciellt för Linköping. Inte så många städer som har så stort utomhusbad mitt i stan. | |
| Frizk | 2010-07-26 18:57 | |
![]() | Mjo du har en poäng det kan väl vara lite coolt med tinnis på det viset | |
| Padu | 2010-07-26 19:15 | |
![]() | Röstar för Gamla Linköping också. Titta på domkyrkan och slottet. Ät på pizzerian La Kantarell. | |
| Frizk | 2010-07-26 19:16 | |
![]() | Bosses glassbar =) | |
| Gun-Ba | 2010-07-29 13:26 | |
![]() | Bra med tips på käk och fika! Hoppas vädret blir bättre så vi kan prova badet. Annars låter flygmuseet som kul. Vilken tur att ni finns och kan hjälpa till!! | |