Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 244 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Subutai | 2010-07-27 07:27 | |
![]() | Mördarflugor från helvete! Var ute och joggade. Mitt knä pajjar ett par hundra meter efter en skog. Helt plötsligt hör jag ett jävla surrande och ser att jag har en hop insekter efter mig som liknade flugor. Jag blir tvungen att springa som fan med mitt onda jävla knä för de slutade inte följa efter mig. Jag fick säkert springa fem hundra meter innan de tappade spåret. Jag har stött på dessa varelser under ett annat tillfälle när jag joggade med en kompis. Då sprang vi i skogen och då var det säkert hundra stycken efter oss. Helt jävla galet, man får springa för livet. Är det bromsar eller vad? Men de jag väll inte i grupp. | |
| Subutai | 2010-07-27 07:28 | |
![]() | Reserverar mig för eventuella stavfel. Jag är fortfarande i chock. | |
| grusplan | 2010-07-27 08:17 | |
![]() | Oj ! Låter inte kul,har inte en aning om vad det kan ha varit för flugor,Fick du något stick el liknande? Annars kanske det bara var ovanligt ihärdiga vanliga flugor : ) | |
| Tess 08 | 2010-07-27 09:51 | |
![]() | Vet att flugor kan vara ihärdiga och du var troligen både varm och svettig vilket ibland verkar mer lockande för flugor. | |
| Mouche - Administratör | 2010-07-27 09:55 | |
![]() | Låter mer som jordgetingar tycker jag. Det räcker med att fötterna trampar på marken ovanpå där jordgetingarna byggt bo för att de ska bli vansinniga. Med tanke på det så gjorde du helt rätt i att springa för de är riktigt elaka och ytterst aggressiva. Jag hade en hund för några år sedan som trampade rätt över ett jordgetingbo och innan vi hann springa undan, rätt ner i en sjö, så fick både jag och framförallt hunden, mängder av stick. Var försiktig på den platsen är mitt råd. Mouche | |
| perfectfit - Ej medlem längre | 2010-07-27 10:36 | |
![]() | Tror som Mouche att det kan vara jordgetingar. Jag har också stött på det på en joggingrunda i skogen. Det kändes som att jag var förföljd länge trots att jag sparang "ännu fortare" Bromsar jagar inte i flock - Fast det är också ena elaka rackare som inte ger sig förrän de fått med sig "ett stycke kött" | |
| Fröken Sol | 2010-07-27 10:49 | |
![]() | Har annars hört att det är bromsarnas år i år, det vimlar av dem, och precis som ts beskriver här ovan har jag mött dem i skogen, i synnerhet på morgonkvisten. De är hemska, och deras bett gör ont!! Man säger att alla djur fyller en funtion, och jag anar att dessa hemskingar är mat för nån annan, men kunde dessa andra inte välja att äta nåt annat i stället... Bort med bromsarna! | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-07-29 19:52 | |
![]() | där ser ni, det är farligt att sporta !! :) | |