Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 213 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Träsmak | 2010-07-30 13:23 | |
![]() | McDonalds i olika länder Hur har du upplevt McDonalds i olika länder? Bu o bä? Berätta om din MacDonaldsupplevelse! Jag börjar :) I Köpenhamn va de dyrt o man fick man betala extra för ketchup. Ingen salt eller peppar och sånt som man kan hämta här. En BigMac smakade som hemma i Sverige. I Rom kändes hamburgarna fräschare och smakade godare. Klart bäst i Italien tycker ju jag. Hittills i allafall. | |
| Gautama | 2010-07-30 13:38 | |
![]() | Det var vidrigt att äta på McDonalds i Tyskland men det berodde nog mest på att de fick röka inne i restaurangen. Annars smakade det som hemma men dåligt att man fick köpa till ketchup. | |
| ANDERStG | 2010-07-30 13:42 | |
![]() | Ja, pris på ketchupen är ett gissel, de är inte riktigt kloka de där européerna. I Tyskland kan man göra en Eulenspiegel i protest. www.gdbrettschneider...pi egel.jpg | |
| Emollas | 2010-07-30 13:45 | |
![]() | jag föredrar max framför mcdonalds | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2010-07-30 13:50 | |
![]() | Jag avskyr McDonalds och dylik skräpmat men visst, det händer (sällan men ändå) att man äter där eller isåfall hellre på Burger King eller MAX. Dock var menyn på McDonalds i New Delhi lite "annorlunda" =) | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-07-30 13:55 | |
![]() | Varför äter man på McDonalds i Indien, där det finns så mycket annan härlig & välsmakande mat? | |
| Megaherz | 2010-07-30 14:04 | |
![]() | Gillar specialgrejerna de brukar ha här. Och jag har aldrig betalat extra för ketchup (i Tyskland) | |
| pineapple456 | 2010-07-30 14:08 | |
![]() | Det mest välstädade (inte ett skräp nånstans och hela restaurangen doftade fräsch citron) och bäst bevakade McDonald's (ordningsvakter lite här och var) var i Hong Kong! Till skillnad från kaoset på restaurangerna här... | |
| confuoco | 2010-07-30 14:23 | |
![]() | Frågan är vad som serveras på McDonald's i Indien istället för ko. Åsna? Häst? | |
| Araknoidea | 2010-07-30 14:23 | |
![]() | Jag undviker helst mcdonken utomlands =) | |
| confuoco | 2010-07-30 14:30 | |
![]() | Undviker helst McDonalds över huvud taget. Åt på en i Tyskland för 2-3 år sen i alla fall. Tyckte restaurangen och servicen var bättre än på många ställen i Sverige. | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-07-30 14:48 | |
![]() | Har ätit på McD i London, Bayswater, och det var en upplevelse! Totalt oengagerad personal, sunkig miljö, massor av uteliggartyper som bara satt i hela restaurangen utan att äta, muggen låg en (smal) trappa ner och i något som här i Sverige skulle beskrivas som en blandning av matförråd och jordkällare!! Luktade matos i hela restaurangen, som för övrigt gick i brunt och beiget! Det smakade annorlunda än hemma, eller rättare sagt, det smakade mera flott om alltihopa. De hade inga distinkta smaker utan allt smakade liksom lika... flott, flott, flott... Äckligt var det. Vi åt inte upp, utan tog med oss drickan och gick. | |
| LaFinDuTemps | 2010-07-30 14:48 | |
![]() | Åt på en på Flygplatsen i Tel Aviv eftersom alla andra restauranger var stängda på grund av att det var söndag. Smakade som här. Fast köttet var kosher-slaktat. | |
| bujum | 2010-07-30 15:00 | |
![]() | I kina fanns det ställen där man riktigt längtade efter McDonalds. Istället för att äta aphjärnor, gristrynen och hönsfötter. En annan positiv sak var att det fanns riktiga sittoaletter och aircondition. Priset var något lägre än hemma och smaken ungefär den samma förutom milkshaken som ofta var lite sämre. I sydafrika däremot fanns det inte så många McDonalds utan mest KFC och där var maten kall för det mesta och inte alls lika god. I ungern ungefär som hemma I norge vansinniga priser I israel inte lika gott och inte samma urval pga deras koshertradition Kommer inte ihåg mer för tillfället | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2010-07-30 15:00 | |
![]() | Scarpetta: Till skillnad från vilka andra länder menar du? =) Det hände 1 gång, allt ska väl provas 1 gång? | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-07-30 15:01 | |
![]() | McDonalds i Spanien var ljuvligt gott | |
| caughtbock | 2010-07-30 15:05 | |
![]() | Jag har jobbat på McDonald's och blev ganska förvånad när många européer ville köpa ketchup... Men så är det tydligen i vissa länder, var vet jag dock inte. Själv har jag bara ätit på McDonald's i Norge förutom här och där tycker jag att allt var mycket större (dricka, pommes frites). Tycker det är jävligt trist att det inte är så här, om jag nu har rätt i det jag tror. På bio kan man ju köpa en enlitersdricka (eller vad det är) och det vill jag ha på donken också. | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2010-07-30 15:09 | |
![]() | Mc Ruis finns i Finland. Rågbröd istället för vitt. Gott och nyttigt! | |
| Araknoidea | 2010-07-30 15:10 | |
![]() | Var på en restaurang i Kuala Lumpur och upptäckte att det sprang runt enorma råttor i köket. Då gick jag till Mcdonken och inbillade mig att det skulle vara råttfritt där :D | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2010-07-30 15:53 | |
![]() | Att ketchupen kostar i vissa länder kanske beror på missbruk av gratisförpackningarna, som i det här avsnittet av The Guild: "I'll have 75 straws and 22 ketchup packets! Happy?" www.youtube.com/watc...cI UV-BLz40 | |