Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 213 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nettan23 | 2010-07-30 20:41 | |
![]() | Vänner av motsatt kön Går det att ha vänner av motsatt kön, utan att det någonsin leder till intresse från någons sida? Hur är det med vänner av motsatt kön när man inleder ett fast förhållande? Går det att skaffa nya vänner av motsatt kön trots att man är i ett förhållande? De killkompisar jag har haft har jag antingen haft ett kortare förhållande med som sen lett till vänskap. Eller så har "kompisarna" blivit intresserade av mig. När man pratar med människor på krogen (även nätet) som råkar vara av motsatt kön, drar de så fort man säger att man har sambo, eller försöker stöta på en ändå. Är jag så naiv att man BARA kan ragga på krogen? Har lättare för att skaffa killkompisar än tjejkompisar, men det känns ju kört av ovannämnda anledningar. Så nu umgås jag mest med familjen, sambon och hans vänner, jag fattar inte hur man skaffar tjejkompisar, tjejer är så krävande och falska, no offence haha :D Blablaaa var tvungen att skriva av mig... Hur tänker ni andra? | |
| lubsan | 2010-07-30 20:44 | |
![]() | min alldra bästa kompis är kille, vi har var ti london tillsammans, jag kan prata med honom om allt osv osv. Folk har ibland trott att vi vart ihop, men då äre bara o förklara. Om folk inte kan acceptera att vi bara är vänner är det deras bekymmer. | |
| nettan23 | 2010-07-30 20:48 | |
![]() | Fast har aldrig någon av er känt attraktion till den andre? Vad säger pojkvän/ner du har/haft? | |
| Reispower | 2010-07-30 20:48 | |
![]() | Samma här, min bästavän är kille. :-) | |
| confuoco | 2010-07-30 20:49 | |
![]() | Handlar väl väldigt mycket om attraktion. Om det är någon man inte attraheras eller attraherats av så kan knappast något intresse uppstå. Har själv haft en hel del tjejkompisar genom åren. Jag har själv inget problem med det men jag förstår klart problematiken du nämner. | |
| Reispower | 2010-07-30 20:49 | |
![]() | min pojkvän har fått träffa Jonte (som min bästis heter) och när han fick det så blav han mycket lugnare. :-) Så det är ett tips.. | |
| nettan23 | 2010-07-30 20:52 | |
![]() | Linthari: Hur gör du med nya killkompisar då? Confuoco: Hur har du haft det då? | |
| Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-07-30 20:52 | |
![]() | Det går självklart! Jag har en killkompis som jag umgås med ibland o han är min bästa vän trots jag är sambo, han o killen är bra vänner oxå. Inga problem för min del och inte för sambon heller, vi litar på varann och killen är en jättefin vän till oss. Inga problem! Det går! | |
| nettan23 | 2010-07-30 20:54 | |
![]() | Ögonsten: Det låter bra det, blev ni vänner när du var sambo? :) | |
| Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-07-30 20:55 | |
![]() | Nej vi var vänner innan jag träffade min sambo faktiskt:) Sen fick han träffa honom, inga problem kemin funkar bra mellan de också skönt! | |
| Reispower | 2010-07-30 20:56 | |
![]() | med nya killkompisar så är det jätteviktigt att man sätter gränser så att dom förstår att man endast vill vara kompis. För många killar säger att dom vill vara ens vän fast egentligen så hoppas dom på att det ska utvecklas till nått mer. | |
| nettan23 | 2010-07-30 20:57 | |
![]() | Bra det :) Nyfiken på om ngn har träffat nya kompisar medan de har haft förhållande? | |
| Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-07-30 20:58 | |
![]() | Finns folk som gör det :) | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2010-07-30 20:58 | |
![]() | Ja? Jag har fler manliga vänner än kvinnliga. Inga problem. Allt handlar väl om det är en vän eller inte och vad har man för uppsåt. | |
| nettan23 | 2010-07-30 20:58 | |
![]() | Lin: Ja precis! Känns inte heller som många killar (för min del då) ens vill vara bara vänner, synd tycker jag. | |
| nettan23 | 2010-07-30 21:00 | |
![]() | andraideal: Ja klart det går, men det kan ju finnas viss problematik :) | |
| kolbjörn | 2010-07-30 21:05 | |
![]() | nettan det låter som att du är för snygg för ditt eget bästa, om ditt bästa är att skaffa killkompisar. | |
| nettan23 | 2010-07-30 21:10 | |
![]() | Kolbjörn: Haha nee :D Snarare min egna inställning till tjejkompisar! | |
| nettan23 | 2010-07-30 21:11 | |
![]() | Vissa killar gillar ju ofta att ha mest tjejkompisar, hur ställer sig era flickvänner till det? | |
| nettan23 | 2010-07-30 21:13 | |
![]() | Diskuterade detta med sambon, svaret var Du får skaffa nya killkompisar om jag får skaffa nya tjejkompisar Så han har ju inga (hmm) problem med det | |