Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 928 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ganter | 2010-08-01 12:36 | |
![]() | Köp av ny mobil - iPhone 4 eller nåt annat? Det här är det enda forumet jag är aktiv i just nu så jag frågar er om ni har nåt tips till mig som ska köpa ny mobil. Det lutar åt en iPhone 4 men jag vill ju så klart kolla upp marknaden innan jag bestämmer mig. Om ni undrar vilken typ av mobil jag söker efter så tänk iPhone eller dylikt. | |
| p_warnberg | 2010-08-01 12:42 | |
![]() | Står i samma läge och funderar på om alla rykten är sanna eller överdrivna. Men det finns ju alternativ till iPhone, t.ex. Sony Ericson X10. Det jag gillar med iPhone är att touchskärmen är lagom känslig. Det är en skön känsla att hålla på med en iPhone. Annars har jag varit helt såld på SonyEricson. | |
| Stenknäck | 2010-08-01 13:02 | |
![]() | Klart du ska köpa ny iphone. Ingen tvekan om saken. Den är ju helt grym helt enkelt. Finns inget alternativ. Har du råd så köp den. | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2010-08-01 13:06 | |
![]() | Varför inte strunta i att köpa ny och istället använda din gamla telefon tils den är slut. När den väl är slut så kolla på blocket efter begagnad telefon för ngr hundralappar. På så sätt sparar du på miljön och dina egna resurser! Bra eller hur? Föresetn är väl vintage-telefoner inne? Själv har jag en Nokia 6210 som är 11 år gammal. Funkar perfekt fortfarande! | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-08-01 13:13 | |
![]() | Köpte precis en 4:a. Efter att ha haft iPhone 3gs fanns inga alternativ... Kan inte ens överväga annan lur öht, tyvärr! Sorgligt att vara så insnöad. | |
| E G N | 2010-08-01 13:17 | |
![]() | Har hört några som har problem och är missnöjda med sina SE X10. | |
| Ganter | 2010-08-01 13:18 | |
![]() | Grådask har flera bra poänger. Dock är min mobil gammal och dessutom låst till ett dåligt abonnemang. Dessutom köper jag en iPhone istället för en gammal telefon + en iPod + en kamera + en gameboy + en massa andra saker som iPhone täcker. Och jag är trött på halvtaskiga mobiler. Har haft massa gamla mobiler som jag antingen gjort sönder eller tappat bort. Precis som de som kommer min nuvarande mobil sparas i mitt förråd och samla damm. | |
| Kh-collies | 2010-08-01 13:32 | |
![]() | Tveklöst en iPhone! Har en 3GS och är supernöjd, men visst vore en 4:a häftig! Men sen kommer ju iPad också..... | |
| slånbär | 2010-08-01 13:39 | |
![]() | Min artonåring fick en HTC Legend i förra veckan och han är grymt nöjd. Han ville inte ha en IPhone utan en lite mindre android telefon. HTC Legend är liten och smidig och ändå lätt att använda. | |
| wildman | 2010-08-01 13:45 | |
![]() | iPhone är tveklöst en bra lur, men jag gillar faktiskt androiderna också. För mig personligen så vägrar jag stödja Apples ständiga strävan mot monopol, annars är det nog en bra telefon (Som ju iof kostar rätt bra med pengar också) | |
| Tidomat | 2010-08-01 13:48 | |
![]() | Bästa alternativet till iphone 4 är HTC Desire eller Samsung Galaxy. | |
| The_Idiot - Ej medlem längre | 2010-08-01 13:54 | |
![]() | "Apples ständiga strävan not monopol"? Vad i hela friden snackar du om? | |
| wildman | 2010-08-01 13:54 | |
![]() | Är det? ;-) Ödmjukt inlägg ;-) | |
| wildman | 2010-08-01 13:55 | |
![]() | The idiot, jag anser att Apple strävar mot monopol genom att enbart tillåta apps genom deras kontrollerade kanal. Och på datorsidan genom deras ovilja att släppa in annan hårdvara än deras egen. | |
| Lolli pop | 2010-08-01 14:07 | |
![]() | Jag har en iPhone, och min kollega har Erikssonen. Han tycker att hans skärm är helt ok, jag tycker den är för liten. För och nackdelar - älskar gps funktionen, kartor mm, bra kamera, jag lyssnar INTE på musik i den, det gör dottern nonstop i sin, så det fungerar bra, finns också en högtalare som passar till, skärmen repas inte (ta i trä), (min eriksson blev repig direkt), kan vara klumpig att hantera i enhandsfattning om man ska slå ett nummer, men du har kanske större händer än mina små. Nackdelen är att man måste starta den genom att regga den genom deras iTunes. Och jag är SÅ FÖRBANNAD på detta, de lägger in en massa saker man inte bett om i datorn i samband med att det ska bli möjligt att använda telefonen, autostart, slöar upp datorn kraftigt med jämna mellanrum osv. Så förbannad, att det kommer aldrig mer bli en Apple produkt för mig. Musik går enbart att ladda in i telefonen via iTunes. | |
| Lolli pop | 2010-08-01 14:09 | |
![]() | Har läst recensioner angående iPad på ett amerikanskt forum där jag deltar. De sågar den fullständigt. Det är ju inte samma sak direkt, men iPhonen fungerar för i stort sett det mesta iaf. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-01 14:17 | |
![]() | Är också inne på att köpa ny mobil. Inte sugen på iPhone pga storleken. Vad är det som är så grymt med den? Kameran är ju kass fast när man ska titta på bilder är den bra pga storleken. Vad för nackdelar finns med SE x10/x10mini? | |
| socionom | 2010-08-01 14:20 | |
![]() | Har läst recensioner angående nya Volvo V70 på ett amerikanskt forum där jag deltar. De sågar den fullständigt. Det är ju inte samma sak direkt, men iPhonen fungerar för i stort sett det mesta iaf. | |
| E G N | 2010-08-01 14:21 | |
![]() | Är iphones kameran kass? Eftersom den inte har blixt (tror jag) så blir det väl inte så bra bilder i mörker å så, men de jag sett, tagna i dagsljus är jättebra.. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-01 14:28 | |
![]() | Om man tittar på bilderna på själva iphonen så visst, men på datorn...nja. | |