Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 245 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 1stclassriot | 2010-08-03 00:42 | |
![]() | Göteborgspasset? Jag och min sambo ska till GBG sista helgen i augusti, hur vi kommer dit, om det är med tåg eller med bil vet vi ej än då vi hoppas på att åka tillsammans med några vänner. Vi planerar ett besök på Liseberg, vi kommer säkerligen åka mycket buss och spårvagn om vi åker dit med tåg etc. Jag funderar på att köpa Göteborgspasset, men vet inte om det blir så mycket billigare med det än om man köper t.ex. femresorskortet eller betalar entré direkt på Liseberg + åkpass/kuponger. Vad är det för rabatter på shopping undrar jag med Göteborgspasset, är det något att ha eller är det bara "struntrabatter"? Shopping är ett måste i GBG när man bor i en småstad som jag ;) | |
| Bim1964 | 2010-08-03 09:28 | |
![]() | Är väl bättre om du läser direkt här :) www.goteborg.com/sv/...as set_6453 Ha det så trevligt i Gbg. | |
| 1stclassriot | 2010-08-03 14:30 | |
![]() | jo jag har redan kollat men det står inte vad för rabatter man får på shoppingen! | |
| Bim1964 | 2010-08-03 17:45 | |
![]() | Hittade en sida till :) men tyvärr framgår det inte hur mycket rabatt man får. Du kanske helt enkelt får ringa till affären och höra dig för. www.ilovegoteborg.se...pa sset.asp fast du kanske redan har hittat den sidan. | |
| -LISA-- | 2010-08-03 17:58 | |
![]() | Jag har fyra rabatthäften och jag tror att alla de kom med Göteborgspasset. De innehåller faktiskt väldigt många olika rabatter. Kan inte rada upp alla här men det är t ex 10 % på Scorett, 100 kr på Sisters när du handlar för 500 kr, 100 kr på Nilson, 25 % på restaurang på Radissonhotellet. Med mera...sammanlagt är det bra över 100 st rabatter. Är inte helt säker på att alla häften kom med passet, men jag tror det, vet inte varifrån jag annars skulle ha fått dem. Så ska ni shoppa mycket tror jag att det lönar sig rätt snabbt! | |