Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 249 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| smokey86 | 2010-08-16 12:51 | |
![]() | problem med shaker har ett problem med min shaker - locket har fastnat i kroppen. Hur gör man på bästa sätt för att få loss de från varandra? :) | |
| lillan-68 | 2010-08-16 12:58 | |
![]() | Har det blivit vakum i?? I så fall lossnar det om du lyckas få in luft med hjälp av en kniv under kanten av locket, försiktigt så att du inte har sönder bara... | |
| Kuppchocken | 2010-08-16 13:03 | |
![]() | Spola shakern i iskallt vatten. | |
| smokey86 | 2010-08-16 13:44 | |
![]() | borde intye vara vakum eftersom det översta lilla locket är borta, så det är fri luftinströmmning.. Får testa med vatten :P | |
| Guldplate | 2010-08-16 14:04 | |
![]() | Det klassiska när du använder vatten för att sära på saker och ting är att spola den yttre delen med varmvatten och försöka kyla ner den inre delen med kallvatten. Det gäller nämligen att få dom olika delarna att utvidga sig respektiva krympa ihop... Fast jag vet inte om jag hört någon som använt den tekniken för att få ur ett lock ur någonting. | |
| smokey86 | 2010-08-16 14:10 | |
![]() | Det är så svårt att hälla kallvatten på den ena o varmvatten på den andra med bara en kran ;) | |
| Guldplate | 2010-08-16 14:32 | |
![]() | Sant! Fast fyller du en bunke och stoppar ner den där i så är den omgärdad av varmvatten. Då har du kranen fri till att spola kallvatten med. Fyller du dessutom något saken som ska krympas ihop med kallvatten. Ja då kan du t.o.m fylla dricksglaset med vatten och lugnt stå och smutta på det medan du väntar! ;-) Fast som sagt. Har aldrig hört om någon som försökt med utvidga och krympa-taktiken för att få ut ett lock. Brukar oftast vara när man har två glas eller liknande som fastnat i varandra. Vilken typ av shaker har du och hur sitter locket fast? | |