Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 286 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mythbuster | 2010-08-20 18:37 | |
![]() | Hur byta sms-signal??? Jag fick tillbaka min mobil (s8000 jet) efter service och jag vill nu ha tyst på SMS-signalen. Men hur 17 gör man?????? Jag kollar allt - och jag har haft tyst på den förut....men det går inte......jag hittar ingenstans att man kan välja ljudlös eller byta signal eller något alls som har med sms-signal att göra. I servicen har dom också uppgraderat mobilen så jag känner inte igen alla ikoner osv. Kan dom klantarna missat att lägga dit något? Men varför ens fippla med signal/ljud-delen? ps. Nej, det står inte i instruktionsboken och nej jag hittar det inte på google.se | |
| Venatici | 2010-08-20 18:39 | |
![]() | Brukar finnas profilinställningar på de flesta mobiler där man kan ändra sms-signalen. Så brukar jag gå tillväga iaf. | |
| Järnröret | 2010-08-20 18:39 | |
![]() | SMS > meddelandeinställningar? | |
| Sigrids mor | 2010-08-20 18:47 | |
![]() | Profil -> normal -> finns inte smssignal- eller mmssignal som valmöjlighet Meddelandeinställningar -> finns inget med singal som valmöjlighet | |
| Sigrids mor | 2010-08-20 18:49 | |
![]() | Alltså......det måste vara något fel. 4 olika pers på jobbet försökte idag - min sambo testade nu. Det finns ju ingenstans....... Byta signal brukar ju ändå vara det lättaste liksom... Både vanlig ringsignal och sms-varianten. | |
| Tess 08 | 2010-08-20 18:51 | |
![]() | Min telefon är också lite sådär... skulle försöka få bort ljudet och bara ha massagen på, men det är svårt att hitta.. Samma att byta melodi... | |
| Tinna | 2010-08-20 19:06 | |
![]() | "Message alert tone: select a ringtone to use, if you set the phone to alert you to incoming message by plaing a melody." Står på sid 79 här: www.samsungmobile.co...an ual_0910 | |
| Sigrids mor | 2010-08-20 20:19 | |
![]() | TACK!!!!! Hittade det nu....hoppas bara det funkar...ska få någon att messa mig.... | |