Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 286 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2010-08-21 08:38 | |
![]() | Behöver lite datahjälp! Jag har en bärbar acer vars musplatta har en funktion som gör att jag kan förstora och förminska innehållet i webb-fönstret. En funktion som är enligt mig är helt onödig då det går att göra samma sak med Ctrl och + eller - knapparna. Det irriterande är att musplattan på eget bevåg kan få för sig att jag vill förminska eller förstora det jag har i webb-fönstret. Ibland håller den på med detta fram och tillbaka ett antal gånger i rad. Är det någon som vet om jag kan stänga av denna funktionen??? Och naturligtvis HUR jag stänger av den! =) | |
| stansjaern | 2010-08-21 08:50 | |
![]() | har du varit inne i kontrollpanelen/mus och kikat? | |
| Guldplate | 2010-08-21 08:58 | |
![]() | Ja. Tycker själv att det borde gå att ta bort den funktionen där men jag har inte hittat det än. Har börjat gå igenom hela kontrollpanelen för mus igen, denna gång riktigt systematiskt! | |
| Guldplate | 2010-08-21 09:33 | |
![]() | Den satt ganska långt inne i kontrollpanelen men jag hittade den! =) | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-08-21 11:29 | |
![]() | Skaffa en sjysst mus i stället. | |
| Guldplate | 2010-08-21 11:43 | |
![]() | Hade jag haft en bra mus istället så hade panik-matcherna varit för lätta! Eftersom musplattan är segare att använda sig av så får ni andra ett behövligt handikapp när ni möter mig. ;-) | |