Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 8 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 338 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| linaomax | 2010-09-05 15:25 | |
![]() | Kattungar, stanna hemma. Jag och min sambo har precis skaffat 2st kattungar, och de är helt underbara. Vi har haft de sedan fredag kväll och imorgon är det måndag och jobb igen. Är det fel att ta ledigt för att vara hemma med katterna en extra dag? Eller ska man bita i det sura äpplet och låta de vara hemma själv? Jag vill såklart vara hemma men vart drar man gränsen? Om man stannar hemma en dag hur är det sen med resten av veckan, man kan ju inte stanna hemma hur länge som helst! | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-05 15:27 | |
![]() | Om du har semesterdagar att ta ut och chefen säger okej ... vad är problemet? | |
| bj-olle | 2010-09-05 15:30 | |
![]() | muhammed och hans nedrans berg asså | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-05 15:31 | |
![]() | Dom klarar sig. | |
| le-lou | 2010-09-05 15:32 | |
![]() | håller med Nietsmmar, de klarar sig fint på egen hand trots att de är små. De har varandra så det går ingen nöd på dem så länge de har mat och vatten. Grattis till tillökningen i familjen :D Kattungar är bland det underbaraste som finns! | |
| Satyra | 2010-09-05 15:33 | |
![]() | Kan du inte vara hemma halva dagarna i ett par dagar (eller så länge du kan), så att katterna hinner vänja sig lite vid att vara utan människor i huset innan ni är borta hela dagen? Och idag när ni är lediga - stick iväg en timme eller så, för en mjukstartsinvänjning. :-) | |
| Satyra | 2010-09-05 15:36 | |
![]() | Kattungar som precis flyttat från sin kull brukar vara rätt förvirrade som det är ett par dagar minst efter flytten, så JAG tycker absolut att en liten mjukinvänjning vid att vara ensamma i det nya hemmet är på sin plats. Om man har möjlighet till det. | |
| Lill-IT | 2010-09-05 17:09 | |
![]() | Sätt på en radio lite lågt, och låt kattungarna vara i ett rum med mat, vatten, kattlåda och sovplats. De klarar sig fint, men har du möjlighet så kör lite mjukstart som Satyra föreslog. Ta bort sladdar de kan bita i och saker de kan riva ner. Visa ordentligt var matplats och kattlåda är. | |