Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 8 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 338 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-05 16:44 | |
![]() | Pepsodent White Now Pepsodent White Now är en ny tandkräm för alla som vill ha vitare tänder på en gång. - Tandkrämen ger resultat redan efter första borstningen genom att den åstadkommer en optisk effekt som gör att tänderna ser vitare och mer glänsande ut. - Pepsodent White Now ger även en långvarig och gradvis whitening-effekt ju mer man använder den. Dessutom fungerar den utmärkt som vanlig tandkräm för daglig användning. Köpte den idag och ska då påbörja detta ikväll för att se om OCH hur lång tid det tar innan man ser något resultat :) Någon som testat den?? Vad tycker ni annars om allt som nu finns på marknaden just för att få "vitare" tänder? | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-09-05 17:23 | |
![]() | Jag tycker om den tandkrämen, men ingen tandkräm kan bleka tänderna, det handlar ju snarare om hur bra tandkrämerna och hur man borstar tänderna, dvs hur rena tänderna blir, blir dom optimalt rena så ser dom ju såklart vitare ut. Men det känns ju som att den har ett missvisande namn. Vet inte om jag förstår frågan som ställs här egentligen..Jag tycker inte så mycket om de där produkterna men det är ju synd att många blir lurade att köpa saker för att produkten lovar något som den egentligen inte kan hålla. | |
| chuchford | 2010-09-05 17:32 | |
![]() | Jag har borstat med Pepsodent White Now i ca 2 veckor och det var ju ingen revolution direkt. Helt ok som tandkräm men jag tycker mig inte se att garnityret blivit så mycket vitare. Den blir dessutom helt blå i munnen vilket jag tyckte var nästan lite läskigt i början. | |
| Bim1964 | 2010-09-05 18:39 | |
![]() | Har provat flera av olika tandkrämer, som påstår att man ska få vitare tänder. Har konstaterat att mina gaddar fortfarande har samma färg som innan. | |
| ingson | 2010-09-05 18:45 | |
![]() | www.testfakta.se/Art...px ?a=11964 Enda svenska testen såvitt jag vet | |
| Tess 08 | 2010-09-05 20:32 | |
![]() | Jag har också köpt den. Tycker den är bra som tandkräm, blekningseffekten är tveksam... T ror dock att det blåa är lite som "silverschampo" eller vad det kallades (i tidernas begynnelse) som människor med blekt hår tvättade sig med för att det inte skulle bli gult... | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-09-05 20:34 | |
![]() | Ja men silverschampo tar ju bort det gula, det gör ju sällan en tandkräm. Inte missfärgningar som är från tex té, kaffe, snus eller cigaretter iaf. | |
| Tess 08 | 2010-09-05 20:38 | |
![]() | Jag tänkte nog så första gången jag testade tandkrämen.. Att det nog är det den är till för - att ta bort lite av det gula (fast en illusion, typ) | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-09-05 20:39 | |
![]() | Ah det har du rätt i! | |
| Tess 08 | 2010-09-05 20:39 | |
![]() | Alltså som den direkta blekningen. Långtidseffekten har jag inte märkt nåt av... | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-05 20:39 | |
![]() | Jag kan ju tyvärr inte uttala mig än eftersom ikväll blir första gången....;) Men intressant att höra av er som provat att ni inte märkt något resultat, trist faktiskt :( Inte för att jag förväntade mig att få kritvita tänder men iaf.... | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-09-05 20:40 | |
![]() | Nej det fungerar inte, så är det bara, ska man ha vita tänder så får man gå till tandläkare/tandhygenist. Det är bara så det är. Tyvärr. Även om man kan få en illusion av att de är vitare. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-05 20:42 | |
![]() | Fast jag har faktiskt hört att det finns dom som tycker sig se resultat efter bara ett dygn....kanske att dom vill det ska vara så :) Men som sagt, jag kan ju inte heller säga att det inte är så då jag ens inte testat den själv ju!! | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-09-05 20:48 | |
![]() | Jepp, det är för att såna där tandkrämer kan vara starkare och har bättre effekt mot beläggningar. | |
| MRS_PANIK | 2010-09-05 21:15 | |
![]() | Fast playboydiiva - det ser ju ut som du har väldigt vita tänder på bilden :-) | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-05 21:31 | |
![]() | Tack MRS_PANIK det har jag, fast dom kan ju alltid bli vitare ;) | |