Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 324 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maad Max | 2010-09-09 11:51 | |
![]() | Gitarrprogram Har hört att det ska finnas ett datorprogram där man skriver in texten till en känd låt så söker programmet rätt på ackorden till låten osv. Är det någon som känner till det eller kan något annat sådant program? Har ca 40 låtar att lära mig till helgen och har föreläsningar osv så jag hinner inte plocka ut alla låtar. Någon som | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-09 12:33 | |
![]() | om du hittar det så göm inte lägga in det på tråden,för det programmet vill jag ha | |
| Sote | 2010-09-09 13:01 | |
![]() | Mina ungar använder ett program som heter Gitar Pro men jag vet inte om det är det du menar. Dom söker i allafall på en låt och så laddas det ner på nåt sätt så noter och sånt kommer upp och dom hör även låten. | |
| Sote | 2010-09-09 13:03 | |
![]() | Guitar Pro ska det ju stå : www.guitar-pro.com/e.../i ndex.php Ungarna har nån gratisversion ev den. | |
| bj-olle | 2010-09-09 15:20 | |
![]() | eller så tar man ut *host* låten själv *host host*, man får bara *hoooost* öva sig lite *hosthosthost* så choppsen sitter *hooooosthosthost* där de ska *hoooost* | |
| Maad Max | 2010-09-09 16:55 | |
![]() | Det är inte min oförmåga att ta ut låtar det hänger på, bj-olle... Det är min tid att att sätta mig ner med dem, som inte existerar. De flesta är låtar jag inte ens hört osv. Jag fick höra att programmet skulle heta något i stil med "chord analyser" eller "Chord tracker" eller liknande.... Ska kolla upp Guitar-Pro nu och se om det kan vara det. | |
| carinau | 2010-09-10 16:43 | |
![]() | Jag tror det är www.chordie.com/ du tänker på. Prova den. | |
| Gitarrmagnus | 2010-09-10 17:03 | |
![]() | Har du guitar pro och vill kolla upp låtar så kolla in sajten www.ultimate-guitar.com/ Jag kan även rekommendera programmet power tab. Power tab är grattis | |
| kajix | 2010-09-10 17:25 | |
![]() | Man kan använda google och söka på låten och crd tab chord och dylikt. | |
| kajix | 2010-09-10 17:27 | |
![]() | Om du skriver in de 40 låtarna här så kommer säkert någon att hjälpa med länkar | |