Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 334 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| frostisar | 2010-09-13 10:22 | |
![]() | Ideér till barnrum Tjing! Jag är sugen på att göra om lekrummet som min 6 årige son har. Han börjar ju tycka att han är stor nu när han börjat förskoleklass och allt :-) Jag tag jättegärna emot tips och ideér på allt från inredning/möbler/dekorati on ja alla förslag och tips är välkomna :-) Tack och kram på er! Frostisar.se | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-13 10:30 | |
![]() | sätt upp "gungkrokar i taket"och sätt dit en gunga ,det uppskattar mina barn ,mellan hallen och tvrummet har jag satt gungkrokar så domkan gunga i dörrhålet ,låt han bestämma det själv ,det kan bli ricktit fint han har säkert en massa ideer | |
| Dino78 | 2010-09-13 11:02 | |
![]() | Vad gillar han för något? Det finns ju såna här Wallies att köpa eller vad det heter, som man klistrar upp på väggarna och så vitt jag vet går dom lätt att ta bort om han växer ifrån dem. Så gillar han havet: tapetsera i blått och köp fiskar och andra havs-wallies. Och kör så oavsett om han gillar dinosaurier, rymden, bilar, djungeln etc. Låt honom vara med i val av tapet och gardiner och sånt. Nån stor växt kanske kan agera som en del i inredningen, typ djungel? Alla barn det är kul att ha sängen högt upp och då får man dessutom plats med myshörna eller skrivbord under sängen. När jag var liten gjorde min farfar en stege och långa ben som enkelt sattes på min vanliga säng så det kostade inte ett öre heller (förutom virket som han hade då!) | |
| frostisar | 2010-09-13 11:11 | |
![]() | Åh vilka mysiga tips :-) Har en kille som är gigantiskt Star Wars fan. Gungan var ju suoerkul. Gillar när det är lite annorlunda. Jag designar egna typ Wallies så den saken är fix :-) Men en riktigt bra ide´att liksom köra ett tema. Hummm, så blir det nog.... | |
| AfasiAlex | 2010-09-13 11:42 | |
![]() | När jag börjar göra vid ett barnrum har jag tänkt måla en vägg svart, som en fondvägg. Dock inte vanlig svart färg utan sådan du kan skriva på med tavelkritor. Har sett att dem har små burkar sådan färg på bolagret, förmodligen kan man köpa stora burkar någonstans. På så vis kan barnen rita själv eller skriva etc och sedan lätt torka av. Viktigt är dock att poängtera att det är ENDAST på den väggen man ritar, haha. | |
| le-lou | 2010-09-13 11:56 | |
![]() | Vi köpte små plåthinkar på IKEA, såna som egentligen är till för köket, för att ha bestick eller kryddor i och satte upp i dotterns rum ovanför skrivbordet. Perfekt att ha pennor i, blev ordning och reda på en gång (hon har de fortfarande). | |
| erikmats | 2010-09-13 12:07 | |
![]() | Jag tänkte sy ett draperi med små fönster i, att hängas över sängen. Tänker att det uppmuntrar båt/slottslek, men min son är ett år yngre. | |
| Savi | 2010-09-13 17:05 | |
![]() | Det finns jättefina väggdekorationer att köpa.Min 4-åring har en turkosblått rum med hela Blixten Mqueen-gänget på väggen med vägar & hus mm. Väggdekorationerna går även ta ner & spara den dagen han inte vill ha dom längre. Finns massa fina motiv. | |