Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 334 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogsbotösen | 2010-09-13 14:09 | |
![]() | Vykort Jag har sparat alla vykort, gratulationskort mm i ca 15 år. Nu undrar jag om någon har ett tips på hur man kan "återanvända" dem. Vill ha dom framme på ett snyggt sätt. Men har ingen som helst fantasi vad jag kan gör med dem. Ni här inne brukar ju ha ideer :) *avsäger mig allt ansvar vid eventuella stavfel* ;) | |
| bj-olle | 2010-09-13 14:19 | |
![]() | fanns det inte nyss en tråd om scrapbooking, där finns väl allt möjligt i tipsväg? | |
| Reispower | 2010-09-13 14:29 | |
![]() | gör en tavla av dom. ^^ | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-13 15:52 | |
![]() | var hem hos en kompis hon hadde inga gardiner på ett av fönstren ,hon hadde satt alla födelsedagskort runt fönstret som gardiner | |
| shoppa | 2010-09-13 15:54 | |
![]() | Köp en glasskiva som är lika stor som ditt soffbord..arrangera foto,kort m.m lägg skivan på..det är hur kul som helst att titta på! | |
| Antonsmamma | 2010-09-13 16:20 | |
![]() | Vi har gjort ett skrivbordsunderlägg av massor av kort. Iofs på familjen, men det funkar säkert med vykort. Eller köp bordstabletter med plats för 4kort/vykort. | |
| Savi | 2010-09-13 17:01 | |
![]() | Jag har satt in alla mina vykort som jag fått sen jag var liten ( min pappa var heltidsmusiker i 20 år & var ständigt på resande fot), i speciella vykortsalbum som finns att köpa. Då kan man njuta av framsidan + minnas vad männinskorna skrev till en. | |