Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 23 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sejmårr | 2010-09-20 02:18 | |
![]() | det konstigaste du hört dig själv säga högt Häromdagen sade jag med hög och en smula arg röst till min hund, när vi var ute på en promenad och gick förbi stallet: "I vår familj äter vi inte bajs!" | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-20 02:25 | |
![]() | HAHA! Återkommer med grodor från mig. | |
| alexon | 2010-09-20 02:37 | |
![]() | jag använde ordet "pöka" för ett tag sen. det var bisarrt att höra. | |
| Neaa2 | 2010-09-20 02:49 | |
![]() | Hahaha!! Skönt att höra iaf... Jag stod och skulle ta kaffe på ett hotell när en liten pojke brevid mig hävde sig upp och drog ett glas ur botten på en glaspyramid...det blev en smärre katastrof och jag släppte min kaffekopp i golvet för att rädda treåringen ifrån glasen... När allt kraschande äntligen slutade var det knäpptyst i rummet och alla tittade på mig! Jag får panik, pekar på treåringen och säger... "det var han"!! *rodnar* Mitt livs lägsta ögonblick...! Kanske inte så konstiga ord men att som vuxen människa stå och peka på en treåring och säga de orden gör att man nästan känner hur pipilottorna växer ut! | |
| Mathisen | 2010-09-20 07:24 | |
![]() | För någon vecka sedan försökte en man kyssa mig genom att liksom slicka mig i ansiktet. Det var extremt konstigt och rätt äckligt, haha. Då flög det ur mig, "gör om, gör rätt, men inte på mig!!!" | |
| dinodog | 2010-09-20 08:06 | |
![]() | Hade undulater när jag bodde hemma. Dom förde en himla liv i buren en dag ,kvittrade som helt besatta. Då säger jag men det var ett jäkla pippande på er. Kände mig väldigt dum. | |
| Megaherz | 2010-09-20 09:41 | |
![]() | Hahah Neaa! Jag har sagt och gjort så mycket dumt, ska försöka komma på något | |
| magga | 2010-09-20 09:52 | |
![]() | Skrek på min arbetskollega att hon skulle knipa igen en gång för alla, mitt i butiken vi jobbade i. Inte så smart. Men jävla vad hon förtjänade det. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-20 10:05 | |
![]() | satt i koridoren på skolan och talade med rektor och då kommer en unge förbi ,som båda hans föräldrar har "glömt" att uppfostra ,då kom det bara ,jag sa till barnet :att nu har rektorn och jag kommit överens om att spika upp alla barn på väggen som inte beter sej som folk,men sen sa jag att jag bara skojade ,men jag kände av hela mitt hjärta ett litet hat mot barnets föräldrar som håller på att skapar en liten vidrig person | |