Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 452 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annakarineli | 2010-09-22 23:31 | |
![]() | Tips på weekendresor i västa götaland? Hej hopp! Funderar på en liten tripp med pojkvännen till helgen. Ett weekendpaket inte så långt hemifrån (bor i Skövde). Någon som har något trevligt tips? Inte allt för dyrt. Gränsen dras vid 1500 p.p. Det får gärna vara nåt juste hotell med god mat. Undrar också om någon har någon erfarenhet av Lundsbrunns hotell? Vi behöver inget 5 stjärnigt, men vill heller inte lägga pengar på nåt trist Scandic a' la 1985 typ! :) | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-23 06:50 | |
![]() | www.betapet.se/forum...-0 #1453959 En samlingstråd om Tips och frågor om resor och resmål Bitte | |
| snorklan | 2010-09-23 15:14 | |
![]() | Väl rutet Sylvia! Jag får också spunk på (den ofta felaktiga)trådhänvisnings nazismen som råder i forumet nuförtiden. Har inget konkret tips till dig annakarineli, men här kan du nog hitta nåt mysigt och bra :) www.hotelspecials.se...Zw odIy1bEw | |
| KattaBa | 2010-09-23 15:25 | |
![]() | www.kvarnenihyssna.se/ garanterat rart! | |
| le-lou | 2010-09-23 15:25 | |
![]() | lundsbrunn - rätt tråkigt ställe om jag ska vara ärlig och ändå har jag jobbat för dem :) MEN - det har Sveriges bästa julbord. Och äh, de är väl ok men det är rätt så trista omgivningar faktiskt. Hellre skulle jag fjutta pengarna på en natt på Bjerstorps Slott el nåt. Bjertorps slott är rätt coolt. Man kan rida eller spela golf, eller leka fin och testa vin. Ligger på Varaslätten - och lite mer meningslös info - den ljuhåriga skönlockige karln från BWO gifte sig där. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.