Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Urek | 2010-09-23 21:46 | |
![]() | Rasister och nazister Diskuterade med en sd:are i en annan tråd och han sa då att det finns rasister och nazister i Sd. Min undran då är: Är de välkomna i Sd? Eller tänker nu utesluta dem? Eller nån annan hantering? | |
| golden | 2010-09-23 21:47 | |
![]() | jag tror att sd kryllar av rassar o nassar. det är ju ett parti för nynazister från start för sjutton. | |
| swempa | 2010-09-23 21:48 | |
![]() | lär dig läsa för helvete jag sa att vi inte är det | |
| Urek | 2010-09-23 21:49 | |
![]() | Golden: Men det erkänns ju inte men han jag diskuterade med gjorde det, därav mina frågor. Väntar med spänning på svar för nån SD:are finns det väl även här... | |
| swempa | 2010-09-23 21:52 | |
![]() | urek jag sa att jag är sd men varken rasist eller nasist sa att visst kan det finnas röttägg som hänger på liksom i idrottenmen att där ifrån dra alla över en kam där går gränsen | |
| Urek | 2010-09-23 21:53 | |
![]() | swempa: "är varken rasist eller nasist vilket flera av mina kamrater heller inte är" skrev du det betyder ju att några av dina kamrater tydligen är det då eller? Och då är frågan befogad, hur ska ni hantera dom som är det? Uteslutning? | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2010-09-23 21:56 | |
![]() | Fast dra alla invandrare över en kam för att några av de är kriminella går bra? | |
| swempa | 2010-09-23 21:58 | |
![]() | liksom alla andra klubbar o partier får man väl se över sina medlemmar men att dra alla över en kam som man gör i sverige idag tycker jag är fel jag röstar på sd för att dom står för en del politiska frågor som jag tycker bör lyftas fram i dagens samhälle o nu är vi inröstade så är det bara | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-23 22:00 | |
![]() | Vad duktigt att dra ett helt parti över en kant pga att det finns något enstaka rötägg där.. Idioter finns inom varenda parti i riksdagen, tyvärr... | |
| Mouche - Administratör | 2010-09-23 22:01 | |
![]() | Flyttas till Snack | |
| Urek | 2010-09-23 22:02 | |
![]() | Jo, Swempa, visst är ni inröstade. Men nu är det ju så att precis som du indirekt säger finns det ju nazister och rasister i partiet. Förstår om du gillar Sd:s ekonomiska politik men hur tycker du som sd:are att nazister och rasister ska hanteras inom ditt parti? Uteslutning eller? | |
| swempa | 2010-09-23 22:02 | |
![]() | JiZzMaSTeR89 vet inte vem du svarade men jag har sagt vad sa | |
| Urek | 2010-09-23 22:04 | |
![]() | Men ska det vara så svårt att få ett svar? Ska ni ha nazister o rasister kvar i partiet eller ska ni utesluta dom? | |
| swempa | 2010-09-23 22:06 | |
![]() | urek det får man ta ställning till men att bevisa vem som är vem eller vad är inte så lätt som du tror | |
| Urek | 2010-09-23 22:07 | |
![]() | Hehe, vad tycker du då swempa? Ska de uteslutas? | |
| Eken_70 | 2010-09-23 22:09 | |
![]() | Dessa rader är saxade från Therese Borgs blogg: "Det har på sistone uppdagats att det råder en grov missuppfattning angående Sverigedemokraternas invandringspolitik. Vi får hela tiden höra att vi tydligen har som syfte att ”kasta ut alla invandrare från Sverige”. Denna missuppfattning väcker oro, rädsla och ilska samt bidrar till att skapa utanförskap och motsättningar mellan grupper. Funderar man på saken en stund inser man dock att missuppfattningen är helt befängd! Varför skulle vi vilja kasta ut våra vänner, familjemedlemmar, arbetskamrater, partikamrater, från Sverige? Det finns ingen som helst rim och reson i att vilja göra något dylikt." Det tolkar jag som att Sverigedemokraterna varken är rasister eller nazister. Tyvärr finns det säker sådana i SD likväl som man säkert hittar sådana i andra riksdagspartier. Mer att läsa om SD i allmänhet och Thereses väg till kommunalfullmäktige i Eskilstuna finns i hennes blogg: thereseborg.wordpress.com / | |
| alexon | 2010-09-23 22:09 | |
![]() | skiljetecken, tack. | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-23 22:10 | |
![]() | @ swempa Mitt inlägg var inte riktat till dig. @ Urek SD håller regelbundet på att rensa ut deras rötägg, precis som alla partier. Hur orkar ni hålla på att klanka ner på SD hela tiden? | |
| Maad Max | 2010-09-23 22:10 | |
![]() | Urek, jag förstår vad du söker efter. Däremot söker du att plantera åsikter hos Swempa på ett väldigt otrevligt sätt. Han har klart och tydligt deklarerat vad han menar men du fortsätter att vrida på hans ord. Jag är av samma övertygelse som du, men swempa har inte bekräftat den på det sättet du skriver. | |
| Urek | 2010-09-23 22:12 | |
![]() | Men det var fan så svårt att få ett svar från sdare, det märks att ni är politiker nu :) Vad ska ni göra med nassar o rassar, utesluta dom? | |