Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pippifågel_ | 2010-09-25 17:42 | |
![]() | Ett råd kan akdrig vara fel Har träffat en kille.. Lite sådär badboy. Känns inte rätt men spänningen tar över!!!! Vad ska jag göra? Jag vill ha en kille med ett vanligt jobb och ett vanligt liv. Inte en som jag inte har en aning vad han håller på med och har en ganska snygg bil. Vad hade ni gjort? Haft kul ett tag? eller skitit i allt? | |
| CarlH2O - Ej medlem längre | 2010-09-25 17:47 | |
![]() | Jag hade gått på magkänslan och detta utifrån livsfilosofin att aldrig befatta mig med något som är destruktivt. | |
| pippifågel_ | 2010-09-25 17:52 | |
![]() | Du har nog rätt, men ibland är det så svårt att låta bli. Tack så mycket för svaret! Det värmer | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-25 17:52 | |
![]() | sett till att han investerat i en resväskeserie från vuitton. komplett m beutybox, weekendbag, resegarderob och resväska på hjul. endast badboys brukar vara villiga att lägga ut så mkt på en helg fling. sen kan du ju ha den hela livet. | |
| Minta | 2010-09-25 17:54 | |
![]() | Erica Jong delar in män i demoner och sådana man gifter sig med. Demonerna kan vara spännande, men medför ofta lidande. | |
| pippifågel_ | 2010-09-25 17:58 | |
![]() | hahahaha, Ramsay den var bra. Minta du har en poäng :/ | |
| CarlH2O - Ej medlem längre | 2010-09-25 18:04 | |
![]() | Ja, jag vet pippi, livet är inte så enkelt alla gånger. Men det kanske inte ska vara det heller? Vi kanske skulle tröttna rätt fort om det var alltför lätt? Men jag tänker att bekymmer får vi alla ändå (till å från i allafall) vare sig vi vill eller inte, så att därutöver med vilje skaffa sig fler kanske är mindre bra...? Men lycka till hur som helst. Det är kul när det pirrar. | |
| pippifågel_ | 2010-09-25 18:10 | |
![]() | CarlH2O. Håller med dig helt och hållet. Jag brukar aldrig göra sånt här "spännande"... och jag vet vad jag hade gett för råd till någon i denna situation som jag är i just nu . Å andra sidan är det ganska tråkigt att ha ett enformigt liv och behöver därför lite spänning...spänning som kan kosta en för mycket.. Det är så jag tänker. | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-09-25 18:15 | |
![]() | Spänning kan du säkert få från annat håll. Vad du chansar på kan stå dig dyrt (ifråga om obehagligheter). | |
| Rull | 2010-09-25 18:21 | |
![]() | Hur gammal är du? 14? Bad boy med en ganska snygg bil... gesus! | |
| pippifågel_ | 2010-09-25 18:25 | |
![]() | reson. Det stämmer. Rull... Orkar inte förklara allting här på tråden. Ville bara att man skulle förstå på ett ungefär vad det handlar om. | |
| le-lou | 2010-09-25 18:34 | |
![]() | var det du som hade katten som du hade snott också? känner igen det här. | |
| VictorJara | 2010-09-25 18:40 | |
![]() | "Erica Jong delar in män i demoner och sådana man gifter sig med. Demonerna kan vara spännande, men medför ofta lidande" Är Erica Jong efterbliven eller bara konstant full? | |
| CarlH2O - Ej medlem längre | 2010-09-25 18:40 | |
![]() | Vanudå? En katt bland hermelinerna *?* | |
| pippifågel_ | 2010-09-25 18:46 | |
![]() | HAHA le-lou.. nej tror du blandar ihop mig med någon annan | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-09-25 18:56 | |
![]() | Hon med katten hade nog fler inlägg än sex stycken:) | |
| Minta | 2010-09-25 20:30 | |
![]() | Victor Jara, det är något fel med din frågeställning. | |
| bittekrstd | 2010-09-25 20:31 | |
![]() | Ja du pippifågel,tror att du svarade på din egen fråga,,,du vill ha en kille som är mer stabil.Vet inte hur gammal du är,men om du vill stadga dig och INTE vill bli sårad så är du nog på fel spår.Dom som syns och hörs mest vill för det mesta inte ha ett långvarigt förhållande. Tråkigt men sant,,,dom som syns och hörs mest på dansgolvet dom är inte seriösa,dom som sitter stilla vid borden är upptagna eller seriösa. | |
| Hillegnu | 2010-09-25 20:32 | |
![]() | Du vet själv svaret egentligen. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-25 20:40 | |
![]() | "Ja du pippifågel,tror att du svarade på din egen fråga,,,du vill ha en kille som är mer stabil." tja, nej. måste varje man vara den ultimata. alla män man har flings med kan väl istället vara ultimata just på sitt speciella sätt. hade jag inte tänkt så hade jag fortfarande varit oskuld och dött sådan också. | |