Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-26 02:38 | |
![]() | Saknar dig... Att förlora någon som står en nära är det värsta man kan vara med om! Förlorade min bästa vän för 2 år sen och jag tänker på honom varje dag....han blev mördad i sitt eget hem!! Känner att man ibland behöver skriva av sig, eller bara dela med sig av sin sorg! Måste ju finnas fler i samma situation som jag.... DN - RIP......... | |
| Naity_ | 2010-09-26 02:44 | |
![]() | Vet vad du menar. Jag gillar inte att säga farväl, eftersom jag tror livet fortsätter efter den mänskliga döden, i en annan verklighet där allt är harmoniskt, glatt och lyckligt. Men beklagar saknaden. Mvh, N. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-26 13:21 | |
![]() | Jag gillar inte heller farväl men för att kunna gå vider känns det ibland som att det vore det bästa :/ | |
| Vaikuntha - Ej medlem längre | 2010-09-26 17:06 | |
![]() | Ger er styrkekramar och ber för er. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-26 17:23 | |
![]() | @Vaikuntha - Tusen tack ,det värmde :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-26 17:40 | |
![]() | Fy vad hemskt :( Kram på dig. | |
| Kal Ejdoskop - Ej medlem längre | 2010-09-26 17:41 | |
![]() | Fruktansvärt. Kramar! | |
| dragabol | 2010-09-26 17:54 | |
![]() | Ibland är det klokt med eftertanke... samla sig.. begrunda... tänka på allt som var bra och positivt... Sorgen är så ledsam .. *'styrkekramar' och mina tankar till dig .. för även om man går vidare är det inte alltid lätt .. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-26 17:57 | |
![]() | TACK, vad underbara ni är :) *Rörd till tårar* | |
| Savi | 2010-09-26 18:07 | |
![]() | Jag miste en av mina närmaste vänner för 7 år sen i en olycka.Han fick sin första son veckorna efter att han lämnat oss.Den lilla grabben är hela tiden en påminnelse om min vän.Det går inte en dag utan att jag tänker på honom.Och jag tror han finns här hos mig när allt känns tungt som han alltid fanns förr.Han är det mest underbara som vandrat på denna jord & jag saknar honom så otroligt mycket. Besök gärna hemsidan & klicka på Jonas www.larsson-anstad.se/ | |
| Savi | 2010-09-26 18:08 | |
![]() | Till ovanstående: Först på " Vem är EVa" Sen till " JOnas Minnes Sida" | |
| anträffbar - Ej medlem längre | 2010-09-26 18:12 | |
![]() | Death is nothing at all I have only slipped away into the next room I am I and you are you Whatever we were to each other That we are still Call me by my old familiar name Speak to me in the easy way you always used Put no difference into your tone Wear no forced air of solemnity or sorrow Laugh as we always laughed At the little jokes we always enjoyed together Play, smile, think of me, pray for me Let my name be ever the household word that it always was Let it be spoken without effort Without the ghost of a shadow in it Life means all that it ever meant It is the same as it ever was There is absolute unbroken continuity What is death but a negligible accident? Why should I be out of mind Because I am out of sight? I am waiting for you for an interval Somewhere very near Just around the corner All is well. Nothing is past; nothing is lost One brief moment and all will be as it was before How we shall laugh at the trouble of parting when we meet again! Döden är ingenting alls Jag har bara smugit in i rummet intill. Jag är jag, och du är du. Allt vad vi var för varandra det är vi fortfarande. Nämn mig vid mitt gamla vanliga namn, tala till mig på det sorglösa sätt som du alltid gjorde. Använd inte annorlunda tonfall. Bär inte en pressad min av allvar eller sorg. Skratta, som vi alltid skrattade åt de små skämt som vi hade tillsammans. Bed, le, tänk på mig, be för mig. Låt mitt namn alltjämt få vara på allas läppar, så som det alltid var. Varför skulle jag vara ur sinne, därför att jag är ur sikte? Jag väntar på dig i en paus, någonstans mycket nära, bara runt hörnet. (Canon Henry Scott-Holland, 1847-1918, Canon of St Paul's Cathedral) | |
| stjärna77 - Ej medlem längre | 2010-09-26 18:26 | |
![]() | "Mitt hjärta ropar efter dig tills det slutar att slå" Saknar min man som dog för 4år sedan. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-26 18:31 | |
![]() | @Savi - Usch vad hemskt :( Det värsta tyckte jag var att det kom helt oväntat, naturligtvis är det lika hemskt när någon dör i en sjukdom tex men jag tror ändå på något sätt att man kanske hinner förbereda sig lite i alla fall! Min vän blev mördad helt oskyldig i sitt eget hem av en 15 åring och en 17 åring.....dom är ju redan ute efter sitt "straff" som kallas ungdomsvård!! Det är bara så jävla orättvist :/ | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-26 18:31 | |
![]() | @anträffbar - Fiiiint ;) | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-26 18:32 | |
![]() | @stjärna77 - Kramar till dig ;) | |
| Lill-IT | 2010-09-26 18:32 | |
![]() | Så fint Anträffbar.. Jag har mist två goda vänner på två år. De fattas mig. | |
| MTM74 | 2010-09-26 18:59 | |
![]() | Min ena bror dog för 11 år sedan, min ena syster och pappa för 5 år sen, min andra syster för 4 år sen och en bra vän för 1 år sen. Visst har det varit jobbigt stundtals och saknaden efter dom finns ju hela tiden, men det är nått man lär sig leva med. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-09-26 19:01 | |
![]() | @MTM74 - :( *Kramar om* | |
| käring | 2010-09-26 19:09 | |
![]() | Saknar dig pappa, det är snart tio månader sen du lämnade oss. Det är så mycket jag skulle vilja berätta ... | |