Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| C_K | 2010-09-26 19:32 | |
![]() | Ordbehandlingsprogram? Ganska många jag spelar mot lägger många och långa fristående ord och nästan inga korta flerkombinationsord. Tror ni att dom flesta i det fallet är "rullningsfantaster" eller att dom använder ordbehandlingsprogram? Själv tror jag att det sistnämnda är ganska vanligt. Vad tycker du? | |
| Pseudonymf | 2010-09-26 19:35 | |
![]() | Jag tycker att du har startat en onödig tråd där du beskyller dina motspelare för fusk. Inte okej. | |
| delta9 | 2010-09-26 19:36 | |
![]() | Han Tror, han beskyller ingen speciell utan vill väl mer lysa på det faktum att många faktiskt använder fuskprogram. | |
| C_K | 2010-09-26 19:38 | |
![]() | Det är möjligt att det inte är okej Pseudonymf,men jag beskyller inte någon. Tyvärr är det fakta att det finns såna program | |
| Mouche - Administratör | 2010-09-26 19:45 | |
![]() | Detta är diskuterat i mängder av trådar. Det händer säkert att det används fusk ibland men inte alls så ofta som vissa tror. Det är nämligen ett solklart faktum att Betapet är överhopat av oerhört duktiga spelare som inte behöver använda sig av sådan smörja för att spela bra. Givetvis är det inte tillåtet att fuska på något sätt. Tråden stängs. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.