Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordfröken | 2010-09-30 17:39 | |
![]() | Back on track - nackskydd Undrar om någon har erfarenhet av Back on tracks produkter? Har en nacke o axlar som gör ont o funderar på denna: www.backontrackshop....pr oduct=14 Nån som använt denna eller någon annan av deras produkter? | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-09-30 23:31 | |
![]() | Den fungerar, men man måste klä in den i aluminiumfolie för att få riktigt bra effekt. Annars riskerar man att få en massa elektromagnetisk strålning i musklerna. | |
| kremlan - Ej medlem längre | 2010-09-30 23:33 | |
![]() | Låter lite läskigt tycker jag:) | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-09-30 23:39 | |
![]() | Ett annat tips är att fråga en sjukgymnast om hjälp istället för att fråga i Betapetforumet, chansen att du får ett klokt svar är aningen högre. | |
| malman | 2010-09-30 23:41 | |
![]() | jag har mycket av deras grejer både till mig själv och till min häst. det funkar skit bra har aldrig hört talas om att man ska klä in det i folie. hur skulle hästkraken bli att se ut då med ett täcke av folie ;) men det kan ta upp till 1 vecka innan man märker någon större skillnad | |
| ordfröken | 2010-10-01 18:40 | |
![]() | Hmm. Tack malman för seriöst svar :) Fler svar?? =) | |
| 945LTT - Ej medlem längre | 2010-10-01 19:12 | |
![]() | "men det kan ta upp till 1 vecka innan man märker någon större skillnad" Skulle ju bli bra utan nackkudde också.... Lättlurad? | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-10-01 21:53 | |
![]() | den funkar. men man ska inte ha den på för länge i början, använd när du tex ser på tv eller sover bara. de funkar eftersom de ökar blodcirukulationen i de fina kärlen och enkel bilogi säger oss att det påskyndar en läkning, återhämtning etc. logik. handlar inte om att vara lättlurad. hade själv handleds prylarna, men märker tydligt nästan än mer smärta vid för lång tids användande utan uppehåll (upp till 7 tim). men även en klar skillnad vid kortare tidsintervaller på typ 3 tim i stöten. | |
| ordfröken | 2010-10-02 09:01 | |
![]() | Tack krill_master. Menar du att du fick mer ont i handlederna när du använde skydden för lång tid? Låter ju inte bra. | |
| ordfröken | 2010-10-02 14:18 | |
![]() | *puff puff :) | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-10-02 23:02 | |
![]() | Malman - det var roligt. En häst med elallergi - den kusen lär ju aldrig våga hoppa ut ur hagen över elstängslet. | |