Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 912 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fru_J | 2010-10-07 14:10 | |
![]() | iPhone-kul I den här tråden tänkte jag att vi 1: Delar med oss om vi känner till en trevlig/dålig/konstig eller dold funktion i iPhone samt 2: den bästa appen. Jag behöver tips på roliga appar och kan dessvärre inte bidraga med någon själv. Däremot kan jag tillägga (för er som inte vet) att man får ladda ner en och samma app 5 gånger. Man betalar endast första, detta innebär att man kan ladda ner på varandras telefoner så länge man loggar in med sitt konto. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2010-10-07 14:16 | |
![]() | prisjakt v.2. För snåla. Om du hittat en vara som intresserar dig så läs in streckkoden med kameran och du får svar på lägsta pris i din närhet på karta med vägbeskrivning. | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2010-10-07 14:16 | |
![]() | soundtouch är det bästa programmet för oss med barn i åldern 2-3. | |
| Miss_jk | 2010-10-07 16:02 | |
![]() | Hittade en som fungerar som TrackID fast man kan sjunga själv, skriva en mening eller spela in från t.ex. radion. SoundHound. Däremot skulle jag vilja veta om det finns någon app som slår ihop inköpslistor. Alltså om jag ska laga både förrätt och varmrätt så kan jag skriva in vad jag behöver till förrätten och sedan till varmrätten och då ska den slå ihop de ingredienser som är gemensamma för båda. 1 tomat i förrätten + 1 tomat i efterätten blir då alltså 2 tomater på listan. Någon som vet om det finns? | |
| Fru_J | 2010-10-07 16:20 | |
![]() | Kollade arlakökets nu, verkligen dåligt, förstår att du efterlyser det. | |
| Grymming | 2010-10-07 16:23 | |
![]() | Soundtouch måste jag testa på grabben! | |
| Lika bra | 2010-10-07 16:29 | |
![]() | En trevlig funktion i iphone är att det går att använda den som mobilt bredband till datorn. Vad gäller appar gillar jag framförallt spelen. Då kan jag rekommendera need for speed och iFighter. Megaman 2 är en kul nostalgitripp också för oss som lirade megaman som kids. | |
| besika | 2010-10-07 18:55 | |
![]() | Hipstamatic, Soundhound, Hitta.se, Blocket, iBeer, Hemnet, Shoppinglist, yr.no, svtplay och tv4play, västtrafik(om manbor i området) | |
| Miss_jk | 2010-10-08 06:32 | |
![]() | Skriv gärna vad apparna har för funktioner så vet man om det är värt att kolla upp... | |
| KattaBa | 2010-10-08 06:51 | |
![]() | Words with friends! Betapet på engelska. Lika beroendeframkallande som Betapet ;-) | |