Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 912 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| peter | 2010-10-08 12:19 | |
![]() | Elitidrott? Någon här av betapetarna som håller på med idrott på elitnivå? | |
| wildman | 2010-10-08 12:37 | |
![]() | Har hållit på, räknas det? Och varför undrar du? :-) Sen kan man ju alltid fundera på definitionen av elit också. | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-08 12:41 | |
![]() | Den första 3000+ rankade som rasar in här och yppar något om betapet kommer få ett besök av mig och några hårdnackade juggar med yxa, guldtänder och svarta långrockar i skinn. | |
| peter | 2010-10-08 12:43 | |
![]() | Nja...har inte tänkt igenom vart jag vill komma med frågan egentligen..detta forum ger ett lagom eko dock skulle jag tro.....jag är bara fascinerad av måttet på hur mycket tid, vilja och energi som behövs.... Själv var jag fet och orörlig och långtifrån alla idrotter som ung.. Vilken idrott höll du på med? | |
| wildman | 2010-10-08 13:13 | |
![]() | Jag tror jag behåller ett visst mått av anonymitet eftersom det var en liten idrott jag höll på med. Då det begav sig la man ju i princip all fritid på det. Det var ju ens liv. Man umgicks med dom andra som tränade lika mycket, man reste tillsammans med dessa till tävlingar. Man levde i idrotten sas. Så det handlade ju om en hel livstil. Sen skaffade jag familj och då höll det ju inte att leva det livet. Vad gäller idrott överlag så har jag nog prövat det mesta som gick att pröva i unga år. Dock var jag inte en av dom allra vassaste i unga år, utan jag tillhör dom som mognade och nådde inte min topp förrens i 20+ åldern. | |
| peter | 2010-10-08 13:20 | |
![]() | Tack wildman...kul att höra om....:-) Kanske finns det någon mer här som av egen erfarenhet vill dela med sig av elitidrottens vardag och villkor... Elitidrottande kan vara dyrt oxå...inte bara i tid och energi...utan pengamässigt.... | |
| mrperfect | 2010-10-08 21:17 | |
![]() | Utan att vara elitidrottare så kutade jag medeldistans några år, ett pass om dagen var det som gällde, fast jag hade tänkt at ttrapp uppträningen men lade av innan jag kom så långt, det var på grund av medicinska skäl. | |
| haugihoe | 2010-10-09 01:00 | |
![]() | Jag utövar en vinteridrott på hyfsat hög nivå. Det är tids- och energikrävande, men kul. | |
| frendrik - Ej medlem längre | 2010-10-09 01:41 | |
![]() | Jag började med golf när jag var 30. Jag spelade i 5 år, jättemycket. Jag gick ner i handikapp till typ 4. Sen träffade jag en tjej. Sen dess har jag gått upp i handikapp. Till typ 30. | |