Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 907 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| h3r4kl31t0s - Ej medlem längre | 2010-10-11 20:50 | |
![]() | Internetstalking medmera... Någon person har infiltrerat min facebook och försöker göra hatbloggar i mitt namn.. se här carlberg.koolhost.com ... man ringer polisen och dom säger stäng av. ... ja ha... men ? .... | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2010-10-11 20:52 | |
![]() | usch.. ja har varit med om liknande.. tyvärr | |
| Midna79 | 2010-10-11 20:53 | |
![]() | Obehagligt! Vet du vem det kan tänkas vara? | |
| nettan23 | 2010-10-11 20:53 | |
![]() | Vad exakt är frågan? :S | |
| af81 - Ej medlem längre | 2010-10-11 20:56 | |
![]() | Är det du eller stalkern som skriver(?) | |
| apbur | 2010-10-11 20:58 | |
![]() | Bra fråga :) | |
| Cover Me | 2010-10-11 21:00 | |
![]() | Hur kan någon infiltrera ens facebook om man inte på något vis själv är bidragande? Avancerade hackers skiter väl i facebookkonton? :S | |
| h3r4kl31t0s - Ej medlem längre | 2010-10-11 21:07 | |
![]() | Det finns nån som säger att dom vet vem det är och fick hans uppgifter. Hemadress, telefon, fullt namn och personnummer. Det är 3:e gången dom är igång, och dom är flera, ett par 3 st... ett par och en kille... dom har gått under flaggen 'VAKENSUX' och sen hade dom Obey(nr)@hush.com mail ett tag och höll på att tramsa. | |
| Cover Me | 2010-10-11 22:19 | |
![]() | "hans" uppgifter? Hajar ingenting. Vet du vem/vilka det är - varför surrar du om det här istf att anmäla/jävlas tillbaka eller något? | |
| Guldplate | 2010-10-11 23:14 | |
![]() | Det där påminner mig om en kille som blev utsparkad från en sida som jag var moderator för. Han hade ett lite lätt maniskt beteende och startade en blogg vars namn syftade direkt på den sidan han blev utsparkad ifrån. Sen drev han en hatkampanj på den sidan och la ut all information han kunde hitta om vissa personer och om sidan för att dra dom i smutsen. Bland annat letade han reda på offentliga uppgifter om hur grundaren till sidans eget företag hade gått. Sen spekulerade han fritt kring dom siffrorna... Han var alltid så utstuderad att han bara tog och hölls sig precis innanför lagens gränser. Ändå var det en direkt riktad underkastelse-kampanj emot sidan och de som stod bakom den, samt några andra utvalda personer. Personligen gillade jag honom och tyckte att han inte behandlats helt schysst. Fast han gick med detta över gränsen för vad som var acceptabelt. | |
| Jesper M | 2010-10-13 01:16 | |
![]() | när man läser chatten så framstår du som extremt paranoid tycker jag. sux börjar med ett påhopp och du viker dig direkt för det, vilket sedan sätter tonen för hela samtalet. sux härskar helt enkelt över dig (sett från enbart detta samtalet). utan att veta mer bakgrundsfakta så känns det som att de "leker" med dig. jag tror att om du svarar med en hårdare ton och håller samtalen korta så lägger de ner sin "hatkampanj", som du beskriver den, mot dig. om det inte är så att du har retat upp dem ordentligt vill säga. polisen lär inte göra något åt det iaf då de inte begår en brottslig handling. | |
| nygiants | 2010-10-13 02:34 | |
![]() | fantastiskt | |
| h3r4kl31t0s - Ej medlem längre | 2010-10-13 12:45 | |
![]() | Man väljer och bemöta problem på olika sätt. Givetvis kommer det här med en historia som går säkert över år så. Jag ärvde de här människorna när jag började prata med dom på vaken.se och dom gjorde mig moderator där. Sen har dom någon fix idé om att jag är chef där fast jag inte ens är där längre. Dom har bedrivit hatkampanj mot vaken.se med vad jag ser rätt goda argument i sak, vilket gör att jag faschineras av det hela, då jag trots allt läser en del om infokrigets teorier så, så börjar man ju undrar hur folk kan gå in för det så helhjärtat dvs. Jag dömer ingen som är inblandad men har kritik i alla riktningar så, tog in personen i fråga som vän på facebook och fick reda på att det är någon löjtnant som verkar ha blivit förvildad och bedriver eget krig utan land och gräns så... nåväl. All PR är bra PR? | |