Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 929

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tipitina2010-10-13 11:49
Antal inlägg: 2687

Hjälp med Blogg.se
Halloj!

Jag undrar om det är någon av er fiffiga betapetare som kan hjälpa mig. För att få koplpa min blogg till en viss blogglista var jag tvungen att länka till "Bingo online" utöver att koppla ihop dem så att säga. När jag då gick in i kodmallen (kan ju säga att jag inte ägnar mig åt sådant vanligtvis) och la in den under link osv., sparade och sedan kollade hur det såg ut på bloggen så visade det sig att den råkade komma upp som tre länkar. Någon som vet vad jag gjort fel?

Jag kilar till skolan nu ett par timmar men tar tacksamt emot tips här och går in och kollar/svarar i eftermiddag.

Tack på förhand!

tipitina2010-10-13 12:16

Insåg dessutom att ingen av länkarna funkar :(

tipitina2010-10-13 17:07

Ingen som kan det där med kodmallar och annat jox?

Guldplate2010-10-13 17:10
Antal inlägg: 1212

Det var länge sen jag var inne på blogg.se men jag kan kanske försöka gå in där igen och se om jag minns hur man gör.

Detta är inget jag heller brukar hålla på med. Mindes att jag tyckte det var den tråkiga delen av bloggen och överlät det helst till min kompis.. =)

tipitina2010-10-13 21:52

Det skulle verkligen var jättegulligt av dej för jag är helt rudad när det kommer till sådant...

Guldplate2010-10-13 23:11

Nu har jag startat en ny blogg bara för att testa mig fram.

Det enda jag behövde göra var att:

1: Gå in på fliken "Arkiv" (mittenfliken)

2: Gå in på fliken "länkar" som finns längst till höger på den nya sidan.

3: Ta bort dom länkarna du inte vill ha kvar.

4: Tryck på "ny länk" och sen gäller:
I första raden, sökväg, skriver du sen in webbadressen.
I andra raden, Alias/namn, skriver du in vad sidan heter (det är detta som sen syns på din bloggs förstasida)
Samt i den stora rutan skriver du sen in en beskrivning om sidan.

Det sista tror jag inte är nödvändigt. Det är texten som dyker upp när du håller muspekaren över länken som du lagt in i din blogg.

Hoppas det går bättre nu! =)

Guldplate2010-10-13 23:12

Nu återstår att komma på vad jag ska göra med bloggen:

tjobaloba.blogg.se =)

tipitina2010-10-14 10:25

Tack så mycket! Det hade jag inte fattat att det var så lätt utan var helt säker på att jag var tvungen att ändra i kodmallen.

Tack än en gång!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?