Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade60
Mobilspel
Pågående19 877

Forumkategorier

Användare Inlägg  
onobond2010-10-17 22:04
Antal inlägg: 24323

Ett nick?
När man tittar på topplistor, ser man ett namn c:a 20 ggr på topp 100.

Olika nick, men detta inte tillåtet...

Bryr sig någon??

Tess 082010-10-17 22:05
Antal inlägg: 18003

Vad menar du?
Det är tillåtet att ha en massa olika nick (om man vill)

Tinna2010-10-17 22:09
Antal inlägg: 20250

Visst, det är tillåtet att ha många nick, men i syftet att spela upp sin rating med hjälp av dessa nick är det inte tillåtet..

onobond2010-10-17 22:10
Antal inlägg: 24323

Q:Jag vill byta användarnamn, hur gör jag?

A:Det är inte möjlighet att ändra användarnamnet när kontot väl är skapat. Det du kan göra är att registrera ett nytt konto.

detta tolkar jagt så att nytt nick inte är tillåtet. Har jag fel?

Tess 082010-10-17 22:11

Det du kan göra är att registrera ett nytt konto.. Hur tolkar du det?

Det går dock INTE att ändra själva nicket när väl kontot är skapat.

Så tolkar jag det!

Tess 082010-10-17 22:13

Jag vet flera som har diverse olika nick.
Kanske för att ha ett i böjningslistan, ett som sjunkit så i rejt att det inte är kul att spela med längre, ett som bara används när man försöker rulla (och struntar i rejt) osv...

Bitte - Administratör2010-10-17 22:13
Antal inlägg: 24218

Visst både kan och får man ha flera konton samtidigt men ,

"" - Det är INTE tillåtet att använda hjälpmedel i form av ordsökningsprogram eller ordlistor under pågående spel!

- Det är INTE tillåtet att spela uppgjorda matcher med kompisar eller egna ”skräpkonton” i syfte att få upp ratingen på ett annat spelkonto.

De här reglerna gäller utan undantag och spelare som bryter mot dem kommer att få sina konton avstängda.

OBS! Det är heller INTE tillåtet att anklaga andra spelare för fusk. Denna regel gäller utan undantag. Alla frågor om misstänkt fusk ska hanteras av Betapets spelvärdar. Fuskanklagelser direkt mot andra spelare kan leda till varning eller avstängning. Om du misstänker att en annan spelare fuskar: kontakta en spelvärd eller skicka ett mejl till abuse@betapet.com.""

Från vanliga frågor

Bitte

Mouche - Administratör2010-10-17 22:14
Antal inlägg: 24193

Det är tillåtet att ha flera nick här på Betapet, detta givetvis förutsatt att man inte använder kontona till att spela med sig själv.

Däremot är det inte tillåtet att misstänkliggöra andra spelare, utan om man har funderingar av sådant slag så bör man ta det med en värd.

Tråden stängs.

Mouche

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?