Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 824 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| cyberghost - Ej medlem längre | 2010-10-21 17:03 | |
![]() | Förstört en nerv? Bara en liten fundering; Var ute hos föräldrarna ihop med min fästman i helgen och tog med mig syskonen på skogspromenad. Efter att ha hjälpt min andra hälft över en bäck vände jag mig om och fick en vass avbruten kvist direkt in i överläppen, rätt i mitten. Gick hål och blödde, inget att gnälla över direkt ;) Men efter det så har jag ingen större känsel i det området, känns som att mitten på överläppen somnat. Så jag undrar, kan jag ha haft sån otur att jag haft sönder en nerv i läppen eller nåt? Vad tror ni? Doktor orkar jag inte gå till över en sån sak, kanske kan ringa sjukvårdsrådgivningen om det sitter i längre, en vecka har det suttit hittills :P | |
| ingson | 2010-10-21 17:11 | |
![]() | Om du inte har någon blodansamling eller kvistrester kvar så lär du nog få vänta ett år innan utredning och då är du med allra största säkerhet helt återtställd | |
| Maad Max | 2010-10-21 17:26 | |
![]() | Du har väl fått en liten fläskläpp (utan att den behövt svullna upp). Men då kan man få nedsatt känsel ett tag. brukar dock gå över snabbt! | |
| LisaLong | 2010-10-21 17:27 | |
![]() | Att ringa rådgivningen är aldrig fel..det är det dom är till för:) | |
| Whiteface | 2010-10-21 17:30 | |
![]() | Ibland kan det ta två veckor innan man får tillbaks känseln efter en svullnad och nerven kommit i kläm, men vävnaden runt munnen läker relativt snabbt. Nerver kan också självläka men det går långsamt när de växer ut. Jag skulle inte vara orolig om jag var du. Tror inte heller att du får tid hos läkaren innan det är läkt :o) | |
| cyberghost - Ej medlem längre | 2010-10-21 18:07 | |
![]() | Tack ska ni ha :) Nej som sagt, har inte haft några planer på att gå till läkare med det här. Är ju inget som gör ont eller som man lider av. Bara störande att inte ha nån känsel ;P Men då får vi se nu då om det släpper framöver, tack för era råd iallafall :D LisaLong: Det är det verkligen inte, skönt att ha ett ställe att ringa till när man bara undrar om något :) Sist jag ringde dit var det för att en hel tub superlim "exploderat" över bägge mina händer runt kl 01 på natten. Visste inte vart annars jag skulle höra av mig den tiden och dom kopplade mig vidare till nån "giftavdelning" som skulle hjälpa mig med tips om att få bort det...haha, vilken cirkus det blev, men skönt att dom fanns där och att dom inte skrattade ut mig ;) | |